ZAND Almere

24 augustus ga ik naar ZAND almere

we willen graag een hotelletje daar in de buurt, liefst op loopafstand vanaf het festival terrein, kent iemand hier de omgeving en is het uberhaupt lopend te doen.

Nee er is geen hotel in Almere Poort. Ik denk dat dichtste bij het Bastion Hotel is, ik woon daar in de buurt :wink: Maar dat is absoluut geen loopafstand, ik denk 20 min fietsen van het strand af. Je kunt wel een ander hotel in Almere boeken en dan de bus nemen oid.

Je kan inderdaad het Bastion hotel nemen of anders 1 van de hotels in het centrum en dan met de trein die kant op.

Er staat zowieso erg weinig in de buurt van het Strand daar… beetje middle of nowhere! Maar er is een station gecreeerd, dus in Almere zelf moet lukken!



B&B is ook erg leuk!

okey, thanx dan maar eens op zoek :wink:

mensen uit almere nog tips voor hotel of b en b



er wordt geen extra station gemaakt, omdat er een nieuw station is ofzo (almere poort)

Klopt, voorheen was er geen station in Almere Poort en was er een tijdelijk perron naast het strand. Nu is er sinds een paar maanden wel een station Almere Poort en is het tijdelijke perron weg.

Sorry tips voor B&B heb ik niet.

bastion hotel zit al vol…



de rest is ongeloofelijk duur of bijna niet met openbaar vervoer te doen.



hellup

Op de camping?!

Geen campings in de buurt daar helaas.

Heb je al via VVV Almere gekeken? Volgens mij staan daar wel wat mogelijkheden.

Maar ik zag dat zelfs een site als bookings punt com aangeeft dat het rond die tijd heel druk is in Almere :frowning:

Mijn man wees me er op dat er op het strand een camping opgezet wordt. [Edit beheer: link verwijderd]



In het centrum van Almere zit Anno, wel een eindje van strand, dus daar moet je dan wel nog naar toe. Wellicht is dat iets? Even google op Anno Almere.

Dat van die camping wist ik, maar we willen niet in een tent



Veel hotels zitten vol

En anno betaal je echt veel voor, misschien gaan we toch maar met de auto

Ben bang dat je niets goedkoper gaat vinden dan Anno…

Ik heb 10 jaar in Almere gewoond en bij het eerste ZAND festival geweest.



Wij zijn toen van het strand naar Muziekwijk gelopen, dat raad ik je niet aan. :wink: Dat deden we omdat het op het tijdelijke perron verschrikkelijk druk was.



Toch is het met het OV wel erg goed te doen en met het nieuwe station Poort denk ik dat het ook met aan en afvoer beter zal zijn.



Ik pb je even een linkje met B&B’s in Almere.

Misschien dat er iets tussen staat. Vervoer binnen Almere is vrijwel geen probleem, dat is altijd wel goed geregeld, zeker met evenementen.





Hoe dan ook, alvast HEEL erg veel plezier toegewenst! Doen jullie ook de BBQ daar? :smiley:

Momenteel is er het Libelle zomerweek op het strand. Voorheen was er inderdaad een stationnetje bij het strand, maar nu dus niet meer.

Wat ik deze week heb gezien dat er bussen gaan vanaf station Almere Centrum direct naar het strand. Wie weet doen ze dat met Zand! ook wel.



Heb je al gekeken bij hotel Finn? Is een beetje een achteraf hotel midden in het centrum. Misschien is dat wat? Even kijken op finnalmere met het bekende ervoor en erachter.

we gaan gewoon met de auto