Kritisch kijken is nooit verkeerd en je hoeft heus niet van iedere instantie of bedrijf alles zomaar aan te nemen, maar het lijkt me te ver gaan om dan ook gelijk alles wat ze zeggen in twijfel te trekken.
Maar om nog even op de kern van dit topic terug te komen… Wat is het geworden Kwakje? Dat Jamie recept zag er trouwens ook goed uit :thumbup:
Het was een gehaast hier en een gestress rondom etenstijd… :wall:
De zalm is helemaal naar k*ote gegaan.
Ik had gebakken aardappeltjes wat mislukte, vraag me niet hoe… kwam door het gedoe hier thuis. Misschien ook wel de warmte.
De zalm was niet goed gegrild… sjonge ik heb dat nog noooit gehad.
Eten koken onder stress en drukte gaat mij niet op. De dagen dat manlief buiten de deur werkt dan kan ik heel relaxed koken, maar dat is gewoon later op de avond (rond half 8, als de kleine op bed ligt).
Ik ga de recepten die ik heb voorbij zien komen zeker opslaan.
oh wat jammer kwakje!
Zag gisteren in de vriendin een recept van zalm met asperges uit de oven. Leek me ook wel lekker. Spullen zijn in huis dus zaterdag maar eens uit proberen
@Mutsie86 wrote:
oh wat jammer kwakje!
Zag gisteren in de vriendin een recept van zalm met asperges uit de oven. Leek me ook wel lekker. Spullen zijn in huis dus zaterdag maar eens uit proberen

Gemaakt en was zeker voor herhaling vatbaar! :drool:
Was wel van de bbq trouwens, we hadden geen zin om met dit mee weer de oven aan te zetten.