Zal ze op de olifant durven???

Morgen komt er hier op de markt een heuse OLIFANT!!!

De kids schijnen hem te mogen voeren en zelfs ritjes erop maken!!!



Heel toevallig vroeg B’Elanna van de week of je ook op olifanten kon zitten.

Ik zei dat dat kon en ze zei dat ze dat wel eens wilde doen.

Ik uitgelegd dat dat niet zomaar kan, tenminste, niet zo makkelijk als op een paardje gaan rijden en gisteren lees ik dit ineens in ons plaatselijke krantje…



Ik ga er natuurlijk heen, maar ben zooooooo benieuwd of madam het ook echt zou durven…

Mobiel is opgeladen, ruimte op mijn geheugenkaart, want ALS ze het doet, moet het natuurlijk wel vastgelegd worden :wink:

Zow, wat spannend!

Ik zou het wel heul heul stoer vinden als ze het zou durven, zo’n enorm beest!

Hou je camera idd maar bij de hand, want dan moet je het natuurlijk wel hier showen hé :mrgreen:

Wat gaaf! Ik ga het in de gaten houden!

Vind t altijd zielig voor die beesten. :frowning:

@truusje wrote:

Vind t altijd zielig voor die beesten. :frowning:




dat heb ik nou ook altijd…



Net zoals ze hier op de kermis met paardjes rondrijden waar kinderen op mogen zitten :thumbdown:

@babylover wrote:

@truusje wrote:
Vind t altijd zielig voor die beesten. :frowning:




dat heb ik nou ook altijd…



Net zoals ze hier op de kermis met paardjes rondrijden waar kinderen op mogen zitten :thumbdown:






Mijn eerste gedachte ook… :silenced:

Buiten dat ik de kids echt hun lolletje gun hoor…

En nee dit is geen discussietopic maar toch…

Zoooo sneu voor die beesten… :frowning:

Nina heeft vorig jaar bij het wintercircus op een olifant gezeten. Nooit gedacht dat ze dat zou durven, maar ze ging er zo op! Ze was 3,5 toen. Ben benieuwd wat B’elanna doet.

Gaaf zeg!!

Ik heb nog ergens een tè grappige foto van hubbie, als klein jochie van een jaar of zes, waarop hij hard zit te brullen op de rug van een olifant. Bij hem was het dus niet zo’n succes toen… :lol: :mrgreen:

Nou, we hebben haar van héél dichtbij gezien, ze heeft haar ook geaaid, maar durfde haar geen eten te geven… (holde ze gillend weg :lol: )



Ze lieten ook mensen er wel opzitten, maar zo op de rug, niet in een mandje of zo, dus dat mocht ze van mij niet…

Vond mama de olifant iets te groot en dik voor :oops: :oops: :oops:



Zal later wat foto’s plaatsen, kan het kabeltje nu even niet vinden…

ga snel zoeken! ben erg nieuwsgierig! :smiley:

Gevonden!!!

meer

ik vind zoiets altijd heel eng, er zijn weleens op hol gelsagen dat ze niet tegen de drukte en al die mensen konden…

Tis idd wel een enrom joekel :shock: In dat geval vind ik aaien al rete stoer! :mrgreen: