Zal me even voorstellen

Hallo,

Ik heb me vandaag aangemeld.

Ik ben Wieke ben 27 jaar en ben 3,5 jaar getrouwd met Michel 32 jaar, en wij zijn nu z’n 3 jaar “bezig” om zwanger te worden.

3 jaar geleden ben ik gestopt met de pil en de eerste 3 maanden had ik nog een “gewone” cyclus van 28 dagen en daarna had ik cyclussen tussen de 26 en 50 dagen.

Na anderhalfjaar nadat ik gestopt was met de pil ben ik naar de huisarts gegaan en die heeft ons doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een oriënterend fertiliteits onderzoek ( die denk ik meeste van jullie wel kennen) maar uit die onderzoeken kwamen niets en een onregematige cyclus hoorde bij mij. wel kreeg ik bij het laatste onderzoek HSG (baarmoederfoto) een stimulerend middel ingespoten wat een half jaar na zou werken en nadat half jaar mocht ik als het nog niet gelukt was terug komen voor eventueel hormoon behandelingen.

Na dat half jaar was er nog niets veranderd, maar ben nog niet weer terug geweest naar het ziekenhuis. vondt het wel even goed zo.

Wel zijn we in September naar een praktijk voor chinesegeneeskunde gegaan. waarvan we naar wat onderzoekjes kruiden hebben gekregen en sinsdien heb ik een cyclus van 30 dagen en een stuk minder hevig.

Volgens het vrouwtje van die praktijk zouden mijn man en ik last hebben van schimmels en daardoor niet zwanger raken en die moeten eerst verwijderd worden. dus daar zijn we verlopig nog wel even zoet mee.

Het is fijn dat er site’s zijn waar je je verhaal kwijt kunt en met je “lot” genoten kunt praten. want iemand die zo iets niet heeft mee gemaakt heeft er geen idee van hoe moelijk het is!

Groetjes,

Wieke

Welkom Wieke,

hopelijk kan je hier lekker je ei kwijt (niet letterlijk natuurlijk :roll: )

wat apart dat dat chinese vrouwtje dat zo weet!! Wel mooi dat je mbv van die kruiden een betere cyclus hebt :thumbup:

veel forumplezier!!!

Welkom en succes met zwanger worden!

Hai Wieke,

Ik ben na twee jaar proberen (en alle onderzoeken in het ziekehuis doorlopen) zwanger geworden mbv acupunctuur. We stonden voor januari op de wachtlijst voor IUI en had dus nog 3 maanden de tijd om het zelf te proberen. Het was gelijk na de eerste acupunctuur behandeling raak! Ik had een te hoge leverenergie (wat ten koste ging van de energie van de baarmoeder, het was niet in evenwicht).

Hopelijk kan de chinese geneeswijze jou ook helpen. Ik wens je er heel veel succes mee! En als je vragen hebt, hoor ik het wel!

Groetjes,

Tulpje

Welkom en succes!!

Welkom en veel succes.

Hopen dat dat vrouwtje jullie verder kan helpen. :thumbup:

welkom en veel plezier hier

welkom hier en hoop dat 2009m JULLIE jaar mag worden.

Geweldig dat het met kruiden oke gaat met je cyclus :thumbup:

Succces meid.