Naam: Marijke Lindeman
Geb-Data: 24-01-1983
Geb-Plaats: Hilversum
Hallo allemaal
Ik ben opgegroeit in een gezin van 5 kinderen, 3 broers en een zus, dus ben de jongste van het gezin, echt jong voel ik me niet, heb me altijd wat ouder gedrachen. Ik heb voornamelijk op MLK scholen gezeten (moelijk lerende kinderen) in het begin vond ik het erg maar begon wel te merken dat ik het nodig had, ben ook altijd van mening dat je een kleuter niet op een mlk moet zetten als hij/zij met spraak achter loopt want zn kind begrijpt het niet, en voelt zich beledicht...dit is dan mijn mening...<br /> <br /> Echt veel plezier op school heb ik niet gehad, er zaten na mijn indenken en grof gezecht te veel crimineeltjes op school en van die etterbakken, gooi mij dan maar in een Christelijke MLK waar kinderen ook respect voor elkaar leren, de leerkrachten waren ook niet echt mede levent was je in taalboek 4 dan moest je nadat weer in een, er ios dan ook te vaak naar me gegooit dat ik dom ben, eerst nam ik het erg in me op maar nu niet meer...ik vind dat ik alles kan! zolang ik me wil er maar inzet, en mijn vaal angst over win.<br /> <br /> Ik heb tot mijn 18e 19e op scholen gezeten heb zelfs helpende welzijn nivo 2 gedaan eventjes, maar mijn energie en angsten voor school was te hoog, ik stopte met school. later wel een cursis gedaan thuishulp A en met vlag en winpel geslaagt, was erg trots op mezelf, dus als ik veder wil leren ga ik weer tussen de volwassenen zitten ik kan dan mezelf zijn.<br /> <br /> Mijn moeder heeft in het ziekenhuis gewerkt en mijn vader was vrachtwagen chafeur, en reiste af naar lande zo als romenie en zo, dus vaak waren we als 10 jarige ook ff alleen vond ik niet erg want ik kon mezelf makelijk vermaken als kleine meid.<br /> <br /> Even weer terug in de tijd :P<br /> Als Baby had ik het niet makelijk was vaak ziek, en heb zelfs later op het randje na gelegen, was er bijna niet meer, ook met een longontsteking in het ziekenhuis gezeten, en daar is later ook ondekt dat ik NF heb (Nurofrimotose) is een aandoening aan de 2e cromosoon van de 17e iedereen word met nf geboren maar bij de ene ontpopt het en bij de andere blijft het verboirge en zal hij/zij er nooit last van hebben. bij mij zit leer problemen en alergieen, lichte kromming in de rug en zo.<br /> <br /> Veder ben ik geheel in Orde mar mijn kleine spruit zal het ook krijgen, dus laat meteen bloed afnemen via de naven streng, ik wil weten waar ik aan toe ben.<br /> <br /> Ik heb tot mijn 7e in hilversum gewoond, mijn vader nam ontslach boij de politie en mijn moeder kon een top baan krijgen als verpleegkundige in het scheper ziekenhuis, dus de gehele familie vertrok naar Emmen, mijn moeder is altijd wel z
n persoon geweest die niet stil kan zitten, dus ze leerde ook veder en ja…dan krijg je ook betere banen en zo maar ze werkt nog altijd als verpleegkundige.
Maar oke kreek op mijn 29e een relatie mer een vrouw (ja door een nare ongeval wou ik geen mannen aan mijn lijf) heb er twee jaar mee gehad en woonde al snel met haar samen, ik heb deze relatie verbroken had er geen zin meer in, ook zij voelde haast niks meer voor me…ik woonde in zeeland en werkte ook dus ja je neemt ontslach en gaat terug naar emmen was net 23.
Heb heerlijk geleeft bij mijn ouders, en ff daar tot rust gekomen, leerde ook op 17 Feb 2007 mijn vriend kennen via internet en die dag ook een relatie gekregen, was vaak bij hem, om de nagatiefe zweer thuis te ontkomen mijn ouders spelen toneel naar elkaar en ik en mijn zus ontvluchten er van (broers zijn al jaren uit huis 2 zijn getrouwt en hebben kinderen en een was getrouwt en is gescheiden) ik was bijna altijd in haarlem, en we besloten dan ook in April al dat we samen wouden gaan wonen na 2 maanden in haarlem heb ik de stap genomen en nu woon ik dan ook in haarlem…ga nog wel weer ff naar emmen tpoe hoor om mensen te knuffelen en zo…
En ja nu ben ik zwanger…was dit geplant…nee echt niet…we hadden het niet verwacht was altij gewoon netjes ongesteld en was aan de pil, en nu…nu ben ik zwanger…ben ik blij…ja erg blij ben zo gelukig, heb een relatie met een Man die mij begrijpt waarmee ik het bed heb drufen delen, waar ik dingen mee kan doen…maak ik me zorgen…als ik eerlijk ben maak ik me om geld zorgen, maar ja krijg van alle kanten hulp nu mensen bieden spullen aan kleertjes…ga nu voor een comode een kast sparen, en ben erg blij met e hulp van mensen, en als we later uit de schulden zijn en lekker de centjes hebben dan ga ik zelkers mijn moeder en zijn ouders en mijn pa mee uit eten nemen.
Heb je vragen of wil je meer weten vraag gerust
welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap
heey welkom en heel veel KOKplezier :mrgreen:
Dat was veel leesvoer maar gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Nou das niet niks, je levensloop tot nu toe… maar nu ben je zwanger, ik hoop dat je een gezonde prachtige beeb krijgt en een geweldig leven met je vriend!!! :thumbup:
welkom en veel forum plezier.
van harte gefelciteerd met jullie zwangerschap.
:: welkom :: en :: gefeliciteerd :: met je zwangerschap