Zal ik....?

In het kader van totááááál nutteloze kok topics :wink: :



De musical awards zijn zo afgelopen… Dus ik ga zo slapen. A heeft morgen een vroege dienst en moet dus om kwart over 5 uit bed… Zal ik even lief zijn en zijn bammetjes voor hem smeren? 'K heb er alleen totáááál geen zin in… Toch maar effe doen hè… :wink:

Zeker doen… en dan een briefje ertussen stoppen… :mrgreen:



Wat een lieve vrouw ben jij zeg… ik heb nog nooit boterhammen gesmeerd voor een man… :lol: :shifty:

Ik zei ook altijd: dat doe ik echt niet, er voor op staan of de avond ervoor smeren (mijn moeder deed dat voor mijn pa altijd), maar ja… het vlees is zwak he :oops:

Whahaa… Sja… ik ben gezwicht… (ik doe het wel vaker hoor…) Heb maar meteen doorgepakt: kids overblijf bammetjes, iets lekkers in de trommel, Rijn d’r tas gepakt, oppasboekje geschreven… Heb ik morgen een half uurtje minder stress!





Trusten all!!

Ik doe het ook hoor.



Vind het zo’n onzin om daar een issue van te maken… :lol: :lol: :lol:

mijn man wil het perse zelf doen…

Mijn man wil het ook altijd zelf doen.

Hij vind het brood niet meer lekker als het 's avonds al klaar gemaakt is :?

Ik doe het nooit voor mijn mannetje. Maar voor mezelf geen eens brood klaar als ik moet werken.

Mijn man staat ook iedere morgen om 5.30 naast zijn bed, maar ik heb hem nog nooit zijn boterhammen gesmeerd… :roll: Hij zou het zelf onzin vinden als ik het voor hem deed. Hij heeft niks aan zijn handen en is al een hele grote jongen. Gelukkig denkt mijn man daar ook zo over anders had hij toch echt pech gehad… :mrgreen:

Lief hoor!

Mijn man smeert ook zelf zijn brood…alleen af an toe ben ik lief en maak ik ze voor m klaar, dat wordt dan echt gewaardeerd :inlove:



Wat zei je man?

@Moosje wrote:

Mijn man staat ook iedere morgen om 5.30 naast zijn bed, maar ik heb hem nog nooit zijn boterhammen gesmeerd… :roll: Hij zou het zelf onzin vinden als ik het voor hem deed. Hij heeft niks aan zijn handen en is al een hele grote jongen. Gelukkig denkt mijn man daar ook zo over anders had hij toch echt pech gehad… :mrgreen:




Hier hetzelfde, zien wij ook niet zitten, maar goed, iedereen is anders, zo zie je maar weer.

ik smeer ook vaak zijn brood

hij is niet zo’n ochtendmens als ik en als hij

lynn weg brengt naar het kdv heeft hij het al druk genoeg :wink:

vanmorgen ben ik weer in slaap gevallen toen hij ging douchen

dan doet hij het gewoon zelf!

en ach ik heb weer een hekel aan de kattenbak schoon te maken dat doet hij dan weer :wink:

Wij maken heel luxe allebei gebruik van de bedrijfskantine op het werk :smiley:

Geen gedoe met boterhammen smeren dus!



Lief dat je het hebt gedaan. Hopelijk heb je er een dikke knuffel voor gehad!

Ik heb het nog nooit gedaan voor manlief, hij is er te eigenwijs voor, eigen baas, en als hij onderweg is koopt hij ergens bij een winkel broodjes en kaas, of hij gaat met een klant lunchen. En ik hoef bij mijn werk geen eten mee te nemen. Toen ik ander werk had heeft manlief het overigens ook nooit voor mij gedaan hoor, dan stond ik het zelf te doen, en mocht ik niet voor hem meesmeren, hij weigerde het gewoon mee te nemen.

Als ik dat zou doen bij Ruud, dan zou hij dat zo niet verwachten dat hij ze vergeet mee te nemen en alsnog zelf nieuw brood smeert…



Iets met vaste routine en auto-pilot denk ik… :think:



Anyway, hier dus geen door vrouwlief gesmeerde bammetjes…heeft totaal geen zin en is pure broodverspilling :mrgreen:

Eigenlijk doe ik het ook wel vaak voor hem hoor,. Maar niet altijd. Soms vraagt hij het aan me, maar als hij niet vraagt verwacht hij het niet of zo hoor. Hij is er eigenlijk niet op terug gekomen, maar ik weet welzeker dat hij, toen hij vanmorgen zuchtend de koelkast open trok om zijn brood te smeren, heel erg blij was dat ze er al lagen (Hij heeft gewoon een hekel aan brood smeren).

Mijn man smeert maar zelden bammetjes, neemt vaak een stuk ontbijtkoek mee onder het motto lekker makkelijk. :mrgreen: Of duikt met collega’s even de bedrijfskantine binnen net waar hij zit en wat dat kost. En het is dus niet eens dat ik het niet zou willen doen maar het hoeft dus niet. Sterker nog ik ben de verwende huisvrouw die lekker versgezette koffie krijgt die manlief de avond ervoor al klaarzet en in de ochtend aantikt :wink:

Als hij het me zou vragen zou ik het gerust doen… maar hij vraagt het niet… sterker nog, hij smeert mijn boterhammen… :lol:

haha…

Ik doe het altijd voor mijn man, brood maken. Kleine moeite en wordt zo gewaardeerd. :dance: Lief van je dat je toch gezwicht bent.