Pffffff ik weet even niet zo goed wat ik moet doen.
Ik had een week geleden ongesteld moeten worden en sinds gisteren heb ik opeens zo’n gek gevoel.
Ik had er helemaal nog niet over nagedacht maar gisteren zei een heel klein stemmetje ineens ‘zou ik zwanger zijn’ :shifty:
En nu? Nu ben ik zenuwachtig en een beetje in de war
Want eigenlijk zijn we ‘klaar’
We hadden afgesproken dat Ed zich zou laten steriliseren maar dat heeft hij nog steeds niet gedaan. En omdat ik geen hormonen meer mag slikken en we condooms niks vinden gebruiken, doen we het op de veiligste manier, voor het zingen de kerk uit :silenced: :mrgreen:
Het gekke is dat we voor Sanna ruim anderhalf jaar bezig zijn geweest (terwijl ik van Jimmy zwanger raakte terwijl ik de pil slikte)
Voor Sanna had ik zo goed als geen cyclus, 112 dagen ertussen was geen uitzondering, er werd al over Pcos gesproken en de afspraak bij de gyn stond al gepland. Gelukkig raakte ik toch spontaan zwanger maar volgens de ha was het wel een toevalstreffer.
Na Sanna werd mijn menstruatie zeer regelmatig, ongeveer elke 30/32 dagen.
Maar nu ben ik dus al een week overtijd…en kan ik dus mogelijk zwanger zijn. Maar het kan natuurlijk ook heel goed dat mijn cyclus toch weer aan het veranderen is en weer langer wordt.
Ik weet dat er maar een manier is om er achter te komen of ik zwanger ben of niet en dat is een test halen. Maar om een of andere reden vindt ik het toch eng om te doen.
Sorry voor de lange lap maar ik moest het even van me afschrijven.
En nu zul je zien dat ik vanavond ongesteld wordt
Ik zou voor de zekerheid toch maar even een test gaan halen. Die van het Kruidvat zijn niet duur.
Zou wat zijn zeg, pfffffff.
Inderdaad toch maar even een test halen want deze onzekerheid is ook niks.
Jeetje, zou wat zijn he?
oei, spannend is dat dan zeg
maar uhmmm, voor het zingen de kerk uit is echt niet veilig…
Ik zou een test gaan halen hoor.
en idd voor het zingen de kerk uit is toch echt niet veilig nee.
Spannend hoor!
Heb je al een test gehaald?
Ik weet wel dat ‘voor het zingen de kerk uit’ niet echt een hele veilige methode is hoor
Nee ik heb nog geen test gehaald. Ik wacht nog even tot morgen en als ik dan niet ongesteld ben dan haal ik er een.
Het gekke is dat ondanks dat we zoiets hadden van ‘twee is genoeg’ ik nu waarschijnlijk wel teleurgesteld zal zijn als ik niet zwanger ben.
Vandaar dat ik eigenlijk ook een beetje bang ben om te testen…
oei tweestrijdig dus…
tja… wachten op de test nu denk ik…
en?
ben benieuwd hoe is het nu ?
ik ben niet nieuwsgierig hoor.
:liar:
en en en ? ik ben helemaal niet nieuwshierig hoor :liar:
Vanochtend ongesteld geworden en niet zo’n beetje ook. Zo erg is het nog nooit geweest :evil:.
Ik ben toch wel teleurgesteld dat ik niet zwanger ben, meer dan ik had verwacht eigenlijk :think:
Misschien moeten we toch maar weer eens keertje gaan praten
:hug: :hug: :hug:
:hug: :hug:
Misschien mag ik het niet zeggen, maar het kan ook een miskraam zijn? Of niet? Als je én een week overtijd bent én heel heftig bloedt… je zou dan nog kunnen testen maar ja wat heb je er een om het te weten.
Wat balen dat je ongesteld bent geworden :hug:
maar zo te horen wil je wel graag een 3e
Wat balen meid…
Dat wordt praten thuis, :mrgreen:
@Tedski wrote:
Misschien mag ik het niet zeggen, maar het kan ook een miskraam zijn? Of niet? Als je én een week overtijd bent én heel heftig bloedt… je zou dan nog kunnen testen maar ja wat heb je er een om het te weten.
daar dacht ik ook aan toen je het had over flinke ongesteldheid… misschien een vroege mk… :hug:
De gedachte van een mk is ook wel even door mijn hoofd geschoten.
Na er twee uit te zijn geweest vannacht omdat ik aan het doorlekken was heb ik een kraamverband gepakt :shock:
Gelukkig lijkt het nu iets minder te worden.
En dat het hoofdstuk baby’s nog niet helemaal is afgesloten is me nu ook wel duidelijk geworden
:-*