Neem de ring van de aanstaande moeder en 1 hoofdhaar hang vervolgens de ring in de midden van het haar en hang deze stil boven haar navel. Als de ring rondjes draait wordt het een meisje. Als de ring heen en weer schommelt dan wordt het een jongetje.
Testje gedaan en hij draaide als een gek! en nee heb niet bewogen met mijn hand!
ook vragen testen gedaan, en overal komt het antwoord meisje uit, ook ik droom over meisjes, en kom alleen maar op meisjes namen (we hebben zelfs al een meisjes naam!)
Heb intussen iets van 7 dingen gedaan om te kijken wat het word oke heeft iemand nog meer testen of zal ik maar gewoon meisjes kleding kopen?
Hihi! Ik zou wachten tot de 20weken echo :mrgreen:
Ja die ken ik. Joy zou een jongentje zijn maarre toch echt een meid :inlove:
Trouwens op het begin dacht ik dat ik een jongentje kreeg. Hield opeens van blauw en al die testjes indd jongens bevestigde me gevoel.
Tot de 20weken echo, toen bleek dat z ehet niet konden zien en toen wist ik opeens dat ze een meisje werd en jawel zo bleek later bij elke echo die nog kwam (vroeg t steeds na haha)
lolz…nou ik wacht lekker af
Ik had onwijs sterk het idee dat lasse een jongetje zou zijn - kon ook niet over een meisjesnaam denken en iets in me zei nee joh je hoeft geen meisjeskleding te kopen.
Ik was blij met de 20 weken echo en mijn voorgevoel goed bleek te zijn, alles viel op z’n plek en toen kon ik er helemaal in opgaan dat ik een zoon kreeg.
Die test ken ik ook (volgens mij is dat de chinese horoscoop). Luuk zou ook een meisje zijn volgens die voorspelling, maar kwam er toch als een echt ventje uit :inlove:
Dus ik zou nog even wachten met alles in rose aan te schaffen :mrgreen:
erg grappig! bij beide kinderen klopt de chineze kalender! :thumbup:
Bij mij kloppen geen van de bakerpraatjes die er bestaan… mijn manier van dragen, chinese anticonceptie, allerlei testjes, pendels etc… Ik zou in beide gevallen 2 meisjes moeten hebben/krijgen en ik heb een ventje rondlopen en er 1 in mijn buik.
Dus ik zou er niet op gokken en wachten tot je echo.
Ik heb tijdens de zwangerschappen van Lucas en Pepijn ook gependeld boven mijn buik met mijn ketting en mijn trouwring.
Toen klopte het beide keren keren en toevallig heb ik het vanmorgen weer gedaan en toen kwam er uit dat ik een meisje in mijn buik zou hebben, nou ik ben benieuwd of het nu ook klopt.
de chinese conceptie klopte alleen bij Lucas, want Pepijn zou een meisje zijn, maar hij is toch een stoere knul :lol: en nu zou het volgens de chinese conceptie ook een meisje zijn. Ik geloof hier dus helemaal niet in. :roll:
Mijn tante heeft vroeger eens voor mij gependeld (was toen nog heel jong hoor, voor de grap). Zij zei dat ik 3 jongens zou krijgen. Ik heb er al 2 en nu is het eigenlijk niet de bedoeling dat er nog eventueel een 3e bij komt, maar met dat pendelen in mijn achterhoofd, kijk ik wel beter uit qua anticonceptie! Hoezo toch wel bijgelovig :think: :eh:
Haha, die chinese conceptiekalender slaat nergens op hoor. Ga maar na: hoe kan het nu dat de leeftijd van de vrouw op het moment van bevruchting het geslacht bepaald? Dat doet toch echt de man hoor :mrgreen:
Zowiezo even wachten. Alleen maar zomerkleren nu en je kunt beter wachten op de nieuwe collectie.
Je voelt misschien zelf wel wat je krijgt.
Ik voelde ook meteen dat het een meisje is. Maar wacht voor de zekerheid toch maar op de 20 weken echo.
gR ELLEN