Zadel-pijn - Grrr!

En ik fiets niet eens meer!

Ik heb nu dus al een paar dagen behoorlijke ‘zadelpijn’. Alsof ik 10 uur op een fiets heb gezeten. is dit nrmaal?

Ik heb dus echt dingen tijdens deze zwangerschap die ik met de vorige zwangerschap niet had. Misselijkheid, vermoeid, slecht slapen. Mijn hemel wat was ik verwend tijdens de eerste! Nu heb ik zo’n beetje ALLES.



Geen idee wat ik aan deze pijn kan doen. Iemand een suggestie??

Ik denk dat het komt door de doorbloeding…



Misschien kun je een schapevacht om je zadel doen? Dat moet vaak wel helpen… Wel echt schaap hoor!





Veel liefs, :-*

Noortje

Heel herkenbaar.

Ik denk dat het met je bekken temaken heeft.



Rustig aan doen, en geen onverwachte bewegingen maken is het enige dat ik je kan adviseren…

En natuurlijk als het erger wordt naar een bekkenfysio gaan.

@NoortjeP wrote:

Ik denk dat het komt door de doorbloeding…



Misschien kun je een schapevacht om je zadel doen? Dat moet vaak wel helpen… Wel echt schaap hoor!





Veel liefs, :-*

Noortje




De echte Welshman zou mij van m’n fiets rukken! Hahaha…

Ik fiets niet hier. Al 10 jaar niet meer! Geen fietspaden en de automobilisten zijn EVIL! Des te vreemder, die pijn. Ik kon het niet zo goed uitleggen zonder erg grafisch in detail te gaan. Vandaar dat ik het dus zadelpijn noem.

Oh… :lol: … verkeerd begrepen… :mrgreen:







Heb ik de laatste tijd wel vaker :think:







Nou dan wens ik je heel veel sterkte… :-*





Liefs,

Noortje

Hoi heel herkenbaar, zo was bij mij in t begin ook t gevoel. T is j bekken. Raad j aan naar een fysio of ceaser te gaan. En heel goed naar je lichaam te luisteren. Als j te ver gaat, kan t grote gevolgen hebben. Bij mijn dochtertje begon t met 15 wkn zoals jij je pijn beschrijft. Werd telkens heftiger. Eerdr gestopt met werken, kwam op t laatst mijn huis niet meer uit. Mijn dochter is toen in jan geboren en in oktober werkte k pas weer voledig. Bekken bleef wel zwakke plek. Nu heb k helaas weer last van, vanaf wk 8. Werk heel d zwangerschap al halve dagen. Ga elke middag op bed rusten. En afhankelijk van hoe k me voel, ga k weg of niet. Moet balans vimden tussen draagkracht en draaglast. Belangrijk is niet tillen en bukken. Bij omdraaien in bed benen bij elkaar houden. Als je op j zij ligt kussen tussen j benen. Niet te veel traplopen. Kleine stappen nemen. Zitten, liggen, staan, lopen afwisselen. Bij stilstaan bv wiebelen op je benen. Pff wat vr tips kan k nog meer geven. Evt bekkenband. Maar eerst naar fysio ofzo. Sterkte zou k zeggen

Ik probeerde mijn manager uit te leggen wat ik voelde. Arme man…Hij wist niet goed wat hij er mee moest!



Het komt en gaat in vlagen. Ik zal het in de gaten houden (hoewel het moeilijk te negeren is!) en mijn vk volgende week maandag vertellen.