zó jammer

vandaag was het leidsterdag op het kdv van Tyg.

alle verjaardagen van de leidsters worden gevierd. verder hoef je dus nooit voor een aardigheidje te zorgen.



vorig jaar had de ouderraad geregeld dat alle leidsters een verwenbon kregen. aan ieder stel ouders werd gevraagd of ze een klein bedrag van 2,50 wilde doneren.

(wat is dat nou helemaal… :? )

het bleek dat ze (de ouderraad) vreselijk hebben moeten lopen leuren om van iedereen die paar centen te krijgen.



daarom kregen we dit jaar een email:

omdat we dit jaar niet dezelfde situaties willen hebben we een ander idee:

ieder kind maakt met papa of mama thuis een bloem van een half A4’tje groot (kleuren, plakken, verfen, freubelen) en doet in het hart van de bloem een foto van het kind

en neemt die op 8 mei mee naar het kdv.

De bloemen zouden op een grote taart worden geplakt

en dan hadden de leidsters een mooie bloementaart als ‘gebaar’ en uit een ander potje zou dan nog een kleinigheidje komen.



Hartstikke leuk idee, vond ik.

Wij lekker gefreubeld, Tyg vanmorgen die bloem in zijn handen geduwd en gezegd dat ie die aan de juf moest geven met een dikke kus.

Hij dat gedaan.



gaan we hem vanmiddag ophalen.

mario vraagt: en?? veel bloemen gehad??



Tyg was de enige… :roll:





is dat erg of wat…

ik kan daar dus echt met mijn pet niet bij he…

Echt triest.

Gewoon even wat freubelen is toch niet zo veel moeite.

precies…



maar ze gaan er nog een herinneringsemail over sturen :mrgreen:

ben benieuwd

:shock:

dat vind ik echt bizar…is de maatschappij echt zo ego tegenwoordig??



tyg heeft toch zeker wel een extra dikke knuffel gekregen!

ja

en wij staan er tenminste goed op :mrgreen:





ik vond het dus ook shocking…

dan kan iedereen zeggen dat ze geen tijd hebben,

maar wat kost dit nou aan tijd… je kan hem ook gewoon ff laten kleuren.

of ze zeggen dat ze het vergeten zijn: een week geleden kregen we het emailtje met het voorstel, dan doe je dat toch meteen ff en leg je het klaar?

Sneu zeg dat niemand er aan gedacht heeft.

wat erg zeg, ik zou me rot schamen als ik zoiets zou vergeten.

De enige?? :shock: Jammer!!



Ik ben ook zo’n vergeetachtige doos, tegenwoordig schrijf ik dat soort dingen dus gewoon in de agenda. Ik vind dus dat je dit soort dingen niet mag vergeten…die meiden zorgen altijd zo goed voor onze meiden, dat mag best eens extra gewaardeerd worden!

nou ja :shock:



dan voel je je ook lekker gewaardeerd als leidster…

jammer als het zo gaat



hopelijk schaamt iedereen zich nu rot en krijgen ze alsnog heel veel bloemen en cadeautjes :wink:

Oh wat flauw. Als je het niet over hebt voor de leidster :roll: , dan doe je het toch voor je kind die dan trots z’n bloem kan geven.