Ik zit er over te denken om hem aan te schaffen.
Zijn er hier mensen die hem hebben en wat vinden jullie er van?
Wat is het dan?
Ik heb hem, ooit gebuzzed en toen tegen klein bedrag gekocht.
IK vind de batterijen snel leeg gaan.Verder is het wel prettig om online bij te houden wat je gewicht, vet - en spier% is.
Ik vind de aanschafprijs erg hoog.
Je hebt ook gewone weegschalen voor een stuk minder die die % ook meten, maar dan niet aan internet gekoppeld zijn. Maar je kunt het ook zelf bijhouden op je pc.
Dus ik ben er blij mee, vooral omdat ik hem goedkoop heb kunnen kopen toen. Denk niet dat ik de volle mep voor zou betalen
@stillewater wrote:
Wat is het dan?
Youw8 Body Monitor
Inclusief Youw8 Internet service en 10 accounts
Draadloze body monitor met Internet dashboard
Automatische personenherkenning
Meting van gewicht, BMI, vetpercentage en spiermassa
Historisch overzicht met grafieken
Gratis Anja helpt! APK-leefstijlcheck met 20 vragen
Gedetailleerd gezondheidsrapport met print en e-mail functie
Tien Internet accounts met gratis Youw8 Internet service
@jet wrote:
Ik heb hem, ooit gebuzzed en toen tegen klein bedrag gekocht.
IK vind de batterijen snel leeg gaan.Verder is het wel prettig om online bij te houden wat je gewicht, vet - en spier% is.
Ik vind de aanschafprijs erg hoog.
Je hebt ook gewone weegschalen voor een stuk minder die die % ook meten, maar dan niet aan internet gekoppeld zijn. Maar je kunt het ook zelf bijhouden op je pc.
Dus ik ben er blij mee, vooral omdat ik hem goedkoop heb kunnen kopen toen. Denk niet dat ik de volle mep voor zou betalen
Ik dacht al, er is hier op kok ooit iets over geweest, maar ik kon het niet vinden met de zoekfunctie :wall:
Maar dat was dus in het buzzer topic. Ben zelf ook buzzer, maar die mocht ik uiteraard weer niet doen :roll:
Kunnen er oplaadbare batterijen in, want dan is het niet zo erg dat ze snel leegraken.
Ik vind die automatische koppeling juist ideaal, want ik ken mezelf. Als ik het zelf handmatig moet gaan bijhouden, dan gebeurt dat dus niet :oops:
Nadeel is wel de prijs idd, 129 euro.
geen idee of je er oplaadbare in kan doen… Maar er moeten iig 2 van die AAA batterijtjes in.
het lijkt mij als er gewone batterijen in kunnen er ook oplaadbare in kunnen… is toch meestal zelfde amper of volt???
GP heeft oplaadbare AAA batterijen, dus dan is dat bezwaar ook weg :thumbup:
Nu alleen manlief nog overtuigen ivm de prijs :mrgreen:
ik heb hem gebuzzt, maar vond hem niet de moeite om te kopen. Geen idee wat ie nou kost, maar ik kan prima af met een weegschaal van 10-15 euro ofzo.