Hallo Allemaal
Ik wil een foto collage de nieuwe versie oploaden, zodat de oude verwijdert wordt en ik de nieuwe kan plaatsen en de opbouw van de collage’s niet verandert wordt maar ik krijg boven staande tekst, Kan iemand mij helpen.
Anders kan ik ook alles wel wissen en dan weer opnieuw terug plaatsen ,maar er moet toch een andere manier zijn?
Groetjes van Dijanka
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeling is. heb je misschien een link naar het bewuste topic? Dan begrijp ik je misschien beter.
Nee dat niet .
We hebben bij de babybabelaars augustus babies 2006 een collage staan met allemaal kleine foto’s.
Op een gegeven moment willen we graag nieuwe foto’s plaatsen en dat verander ik dan.
Dan wil ik dus de nieuwe collage plaatsen.
Nu doe ik dat eerst door de oude foto de verwijderen en de nieuwe dan weer te plaatsen.
Maar dan gebeurd het wel dat collage 2 er eerst staat en dan collage 1.
Nu staat er ook een mogelijkheid tot nieuwe versie oploaden, ik dacht dat ik daarmee automatisch de nieuwere collage plaats en dat dan de volgorde blijft staan, maar ik kan me ook vergissen natuurlijk.
Maar als ik dan op deze link klik, krijg ik dus de teks die hierboven staat.
Groetjes van Dijanka
Volgens mij is dat ook zo hoor… Het zou hooguit kunnen dat het niet werkt als de afnetingen van de nieuwe versie anders zijn dan de oude.