wow ja echt mega super goed!!
zit er goed uit meid!! :dance: :thumbup:
Wauw ! Meis, je bent één van de grootste kok-kanjers !!!
Van harte nogmaals !!!
Op op op !
Jel, je doet het top !!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
liefs en kus,
Gerda
Zo knap hoor! Wat een verschil zeg!
Meteen maar een nieuw kapsel zag ik, staat je ook goed in ieder geval.
Ménnnnnnn…Jel, wat zie je er goed uit zeg!!!
Je doet het fantastisch meis!..En zo mooi eruitzien, prachtig hoor.
Je kunt het onwijs goed zien op de foto dat er veel vanaf is.
Wat lekker is dat hè?
Je hebt trouwens een SUPER shirt aan!!..(ben beetje jaloers…is moooooooiiiii :mrgreen: )
Ga zo door meis! :thumbup:
@Netty wrote:
Ménnnnnnn…Jel, wat zie je er goed uit zeg!!!![]()
![]()
Je doet het fantastisch meis!..En zo mooi eruitzien, prachtig hoor.
Je kunt het onwijs goed zien op de foto dat er veel vanaf is.
Wat lekker is dat hè?
Je hebt trouwens een SUPER shirt aan!!..(ben beetje jaloers…is moooooooiiiii :mrgreen: )
Ga zo door meis! :thumbup:
Hij is me bijna te groot belangstelling

Wauw wat zie jij er al goed uit zo zeg!!! Geweldig!!!
Marielle je mag heel trots zijn op jezelf!!! Vind idd het blonde haar je erg mooi staan!!
Liefs, Chantal
Wauw, keigoed zeg!!! :thumbup: :thumbup:
Wauwie! Ik had de foto even gemist, maar meid je ziet er goed uit!!!
Ik hoop je snel na te doen…
Staande ovatie hoor
Knap werk meid! En lekker zo`n mooie mijlpaal van onder de 100 :thumbup: :thumbup:
Marielle… GEWELDIG!!! Wat een heerlijk gevoel zeg: twee cijfers nog maar!!! :dance:
He bent echt al enorm veel kwijt he!!! Super!!! Hoe gaat het nu met het eten???
Marielle
Super goed meis… :-*
je ziet er harstikke goed uit. En je haren ook leuk. Helemaal een nieuwe look. :mrgreen: Ga zo door! Je doet het uitstekend
@Cyra wrote:
Marielle… GEWELDIG!!! Wat een heerlijk gevoel zeg: twee cijfers nog maar!!! :dance:
He bent echt al enorm veel kwijt he!!! Super!!! Hoe gaat het nu met het eten???
Met het eten ging het weer even iets minder, maar we gaan weer de goeie kant uit. Het blijft soms gewoon zo moeilijk ik heb natuurlijk, altijd veel gegeten en dat is nu gewoon zo wennen ik moet echt stoppen bij een vol gevoel en niet dat ene hapje nog nemen. Want dan gaat het ook echt mis.
is inderdaad flink wennen he!!! En helaas blijft dat ook zo! Mijn nichtje in de vakantie gesproken (die was daar ook op haar vakantie) en die zat echt met hangen en wurgen aan haar voorgerecht terwijl de rest al aan het hoofdgerecht zat… Daarna een flinke pauze genomen en dan kon ze in elk geval haar toetje nog nemen… En die is geloof nu 3 jaar geleden geopereerd… :think:
Blijft dus moeilijk, maar als je het resultaat ziet!!! WAUW!!! Ze is echt enorm veel afgevallen… En dat zie ik nu bij jou ook gebeuren!!! Super meid!!! Enorme pluim in je XXXX
Hoe is het nu met je ? Voel je je goed en ben je alweer wat kwijt ?
@Karin2 wrote:
Hoe is het nu met je ? Voel je je goed en ben je alweer wat kwijt ?
Het gaat nog steeds goed met me, eten ging vorige week iets minder weer veel spugen maar nu gaat het steeds beter. Moet wel wennen aan het feit dat ik niet meer alles opkan eten, en niet meer megaveel kan eten. Maar ook dat gaat wennen.
Ik zit inmiddels op de 94 kilo en pas zelfs weer in maatje 48 nou dat is voor mij al heel wat kom van maat 56 af.
WOW
wat goed zeg!
Ga zo door he,je gaat als een trein. :thumbup:
hoort dat spugen erbij na zo’n operatie?
Dat spugen kan erbij horen het hoeft niet maar in de meeste gevallen, gebeurt dat dus wel kan een half jaar duren. Heeft voornamelijk ook te maken met het feit dat je te grote happen neemt te snel eet, moet je echt weer opnieuw leren.
@marielle wrote:
Dat spugen kan erbij horen het hoeft niet maar in de meeste gevallen, gebeurt dat dus wel kan een half jaar duren. Heeft voornamelijk ook te maken met het feit dat je te grote happen neemt te snel eet, moet je echt weer opnieuw leren.
Ja klinkt eigenlijk wel logisch :think:
Nou heel veel succes hoor,maar je ebnt op de goede weg.Hartsikke goed.
Dank je wel :-*
yes meid super!
Doorzetten meid je doet het super goed!!