super, ga zo door !!
Foto :inlove: :-*
inderdaad: wij willen foto’s zien!!!
Enne: geweldig hoor! Extra leuk is natuurlijk dat er steeds meer kleding in je maat is! Je moet jezelf toch regelmatisch belonen voor je resultaat he :mrgreen:
Super zeg!!! :dance:
Wat goed zeg. Super. Voelt goed he. :thumbup:
Ja idd een foto.
Hey slanke dennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :inlove:
:-*
ja waar blijft die foto muts
gefeliciteerd :dance:
Die foto volgt dames was gisteravond druk met andere bezigheden. :mrgreen:
@marielle wrote:
Die foto volgt dames was gisteravond druk met andere bezigheden. :mrgreen:
Jaja Zal we joh.
Hahaha geintje. Ben heel benieuwd. :thumbup:
:dance: :dance: :dance: :dance:
ik ben ook echt benieuwd naar je foto`s meis …
Wat ga jij goed zeg … Fijn dat het eten nu ook weer iets beter gaat :-*
Vraag ik hoe het met je gaat, vergeet ik te reageren… :roll: :oops:
Fijn dat het goed gaat en dat je kilo’s kwijt raakt,je bent al 4 maten kleiner !!! Way to go ! :thumbup:
En ben je al klaar met je “andere bezigheden” ?
Foto ??
:lol: :lol: Morgen zet ik er eentje op
Baal alleen Quillan heeft mijn weegschaal laten vallen, en ik had er eentje met zo’n glasplaat waar een megasticker op stond safetyglas nou mooi niet dus in duizend stukjes, nu kan ik me niet meer wegen. Nou goed ik moet dinsdag weer naar Leeuwarden voor de groepstherapie dus maar eens kijken hoe het dan is.
Gatsie dat is balen ! Hopelijk geeft de andere weegschaal niet veel meer aan maar juist minder ! Geen enkele weegschaal is gelijk. Bij mijn moeder ben ik 3 kilo zwaarder, bij haar ga ik dus ook nooit meer op de weegschaal ! Maar nu twijfel ik wel steeds : Welke weegschaal klopt ?
:think:
@Karin2 wrote:
Gatsie dat is balen ! Hopelijk geeft de andere weegschaal niet veel meer aan maar juist minder ! Geen enkele weegschaal is gelijk. Bij mijn moeder ben ik 3 kilo zwaarder, bij haar ga ik dus ook nooit meer op de weegschaal ! Maar nu twijfel ik wel steeds : Welke weegschaal klopt ?
:think:
Ik ben ook zwaarder in Leeuwarden bij de dietiste haar weegschaal bij de chirurg is ie precies gelijk als die van mij scheelt drie kilo ook. Nou degene die het lichtste gewicht aangeeft is goed. Oh en wil je een foto alvast zien in het kokspotter topic staat er eentje 8)
eentje?
wel vier !!!
Ok nieuwe foto van mij
Kan iemand misschien mijn oude foto er naast zetten?
zijkant nog ff
Djeezzzz Jel.
Je ziet er geweldig uit…
Bestel maar alvast een sexy tijgeroutfitje voor de 23e…
way to go meid…je mag met recht kei trots op jezelf zijn…
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Joh wat een verschil al!!! :dance:
Voelt goed zeker?
(Ennuh safety glas houdt juist in dat ie in 1000 stukjes valt en niet in scherven. Dat is minder gevaarlijk, net als bij een autoruit)