yessss eindelijk ..

ik heb een man die op vakantie gaan zonde van het geld vind en dat dus de reden is dat we nooit gaan…

nu heb ik net stiekum op edit beheer; commerciele link verwijderd een weekend gewonnen.

voor 70 euro gaan we lekker weg…morgen gaan we al :shifty: en komen we maandag weer terug…ships wat moet ik allemaal nog doen voor die tijd…fijn die impulsieve beslissingen hahahaha…ik ben zo benieuwd hoe hubby gaat reageren :shifty: :shifty: :shifty:

Leuk joh! En als je iets wint kan ie niet zeggen dat het zonde van het geld is toch? :mrgreen:

Veel plezier!!!

Wat gaaf! Gefeliciteerd!



Waar ga je heen?

gefeliciteerd met je leuke prijs ! :clap: :clap:

en geniet van die enkele daagjes van ontspanning en zalig niets doen !



liefs

Gerda

we gaan naar het prinsenmeer recreatieparc.

in een stacarcan …het is een eindje reiden vanaf ons huis,maar dan heb je ook wat :mrgreen: ik heb net mijn man een sms gestuurt of hij boos was? nee dus :shifty: godzijdankveegt zweetdruppeltjes wegwe zijn dit jaar 5 jaar samen en meer dan 2x een weekendje weg hebben we nog niet meegemaakt dankzij mijn lieve krentje :inlove: nu gaan we lekker genieten met z’n drietjes en ons kleintje in mijn buik…



mennnn dat een mens zo blij kan worden :dance: :clap: :dance: :dance: :dance: :dance:

wou zeggen…zeker het prinsenmeer…

zijn wij pas geweest…ook via de veiling



hoe lata ben je van plan te gaan…het inchecken is horror daar en een wekelijks terugkomend probleem (1 uur en 45 min over 5 mter gedaan en het was toen rustig zeiden ze)

doe anders ff google op prinsenmeer inchecken, dan kun jeje alvast voorbereiden en wellicht om het inchecken heen zeilenbuiten de incheck is het echt ge-wel-dig daar!!!

wat gaaf zeg!!!

Heel veel plezier.



Ik laat net een vriendin van mij die site zien en zag dat voorbij komen.

@Jennifer77 wrote:

wou zeggen…zeker het prinsenmeer…

zijn wij pas geweest…ook via de veiling



hoe lata ben je van plan te gaan…het inchecken is horror daar en een wekelijks terugkomend probleem (1 uur en 45 min over 5 mter gedaan en het was toen rustig zeiden ze)




ik heb gebeld en je kon terecht tot 20.00 dus we gaan gewoon zo laat mogelijk…hopelijk is het dan snel klaar :shifty:

OW lekker! even genieten!



heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel plezier :-*

ja tot 20 uur, heel verstandig aangezien het wel een druk caravan en tent weekend zal worden met dit weer…

hey



Hoe was jullie weekend?

was het een succes?



:-*

het was heerlijk al waren de avonden en nachten een drama :roll: :thumbdown: meneer wou niet slapen in de stacarvan terwijl we in zicht waren dus het zijn twee nachten van ellende geweest.hij deed niets anders dan kei hard krijsen en in paniek wezen.deze twee avonden is hij pas gaan slapen tegen 23.00 en 00.00 uur. we konden nog een nacht blijven,maar dat hebben we maar niet gedaan.eenmaal weer thuis legden we hem weer in zijn eigen bedje en meneer was binnen een sec vertrokken naar dromeland :inlove: overdag wou hij wel normaal slapen daar dus erg vreemd :think:



verder was het erg heet die dagen en er was 0,0 schaduw bij de carvan .

het was verder hartstikke gezellig.we hebben gezommen in het zwembad daar en in het natuurbad wat floris beide helemaal geweldig vond :inlove: ook al was het dan 2 in plaats van 3 dagen…we hebben genoten en daar ging het om… :smiley: :lol: :thumbup:

Ah, heerlijk dat jullie genoten hebben. Jammer dat Floris het 's avond smaa rniks vond om te slapen. :hug:

Jammer dat Floris 's nachts niet echt lekker ging slapen.

maar gelukkig hebben jullie toch wel kunnen genieten!



foto’s? :inlove: :inlove:

ben je nog van de glijbaan geweest diaan :wink:

@Jennifer77 wrote:

ben je nog van de glijbaan geweest diaan :wink:




haha welke van de 6? :wink: :lol: