YES lang leve de vakantie!!

He he eindelijk vakantie!!



Heerlijk heerlijk, kunnen de kids ook lekker lui zijn en ze gaan vanavond mooi laat naar bed geloof ik, hopelijk slapen ze een beetje uit dan :pray:

Ja heerlijk!!! Eindelijk is het zover. Jaimy was zo moe dat ze vanmiddag eerst een paar uurtjes heeft liggen slapen. Nu zit ze lekker buiten op de schommel met een grote ijsco.



En voor mama is het ook fijn om even geen verplichting te hebben en niet de klok in de gaten te hoeven houden.

gistermiddag kreeg jan om 14.00 vakantieeeeeee

om het te vieren zijn we samen met tsjitske en de kids gaan zwemmen

daarna bij tsjitske wezen eten

was gezellie en lekker laat

Heerlijk!



Even niet op tijd staan voor de psz…



Hier echt even stilte voor de storm…na de vakantie gaat Ruben naar de basisschool… Dan zal het wel rennen en vliegen worden denk ik…

valt wel mee daar wen je zo aan die school routine…



hier ook eindeljk vakantie!! ook geen paardrijden en zwemmen meer ff lekker een paar weekjes niets

@Bian25 wrote:

Heerlijk!



Even niet op tijd staan voor de psz…



Hier echt even stilte voor de storm…na de vakantie gaat Ruben naar de basisschool… Dan zal het wel rennen en vliegen worden denk ik…




Ik vind de schoolroutine wel heerlijk hoor!! Je bent er in no time aan gewend (maar nu 6 weken geen schoolritme, das ook wel lekker :dance: )

We waren vandaag om 9 uur uit bed!! Das wat anders dan 7 uur, lekker lang geslapen en we zitten nu nog in pyama! Niets moet hahahha (behalve het huishouden en boodschappen enz) alles kan! :smiley:

@sarina wrote:

We waren vandaag om 9 uur uit bed!! Das wat anders dan 7 uur, lekker lang geslapen en we zitten nu nog in pyama! Niets moet hahahha (behalve het huishouden en boodschappen enz) alles kan! :smiley:




wij kwart over zes vanochtend, meiden naar de BSO en KDV gebracht en ik op tijd op mijn werk… hopelijk kan ik vanmiddag wel wat eerder naar huis…

ik was om 7 uur mn bed uit, om half 8 naar mn werk (bso)

en jan lag nog lekker in zijn bed te slapen

emma en willemijn waren om 7.40 bij de BSO… ik schiet lekker op op mijn werk dus met een beetje doorzettingsvermogen heb ik alles af wat ik af willen hebben voor de vakantie en hoef ik na de vakantie niet dubbel hard te gaan ploegen door een dikke bende…

Moet wel zeggen dat c. me eind vd middag/savonds behoorlijk dwars is! Pffffffffff me handen jeuken soms, zal wel vermoeidheid en de hitte zijn dat ze oer ervelend is en opstandig en koppig! Dan is 6 weken wel lang, als het elke dag zo gaat! :frowning: De 1e 3 weken sta ik er alleen voor, is henri nog aan het werk nl. Hopelijk draait ze bij. :pray:

van mij mogen ze dan meestal even wat tv kijken met wat chippies ( goed voor het zout enzo,) komen ze even tot rust… dit weer is voor de kids ook vermoeiend. en met eten enzo ben ik ook makkelijk… hoef je niet meer dan ok… ik push ook niet… met dit weer eet ik ook niet geweldig veel.

jan mag dan of tv kijken (of dvd)

maar ook wel achter de computer

wat we ook wel doen; ik stuur hem quasi boos naar onze slaapkamer

hij ziet aan mijn ogen en mondhoeken wel dat ik dus niet echt boos ben

en dat is het stoeiuuuuuuu :mrgreen:

watergevecht is ook leuk!! wachten tot papa thuis komt en hem nat spuituuuu

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: