Yes, kaarten voor de toppers gescoord!!-> het was super!!

Lange leve vakantievelingen :wink: :mrgreen:



Ik heb er super veel zin in!

Maar toch even een vraag. Hoe zit het met parkeren bij de Arena in amsterdam?

Kun je daar gewoon 24 uur lang parkeren?

Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat ik mijn auto wil ophalen en de parkeergarage reeds gesloten is :shifty:



Staat het ook duidelijk aangegeven? Hier in het oosten zijn we niet zo bekend met grote evenementen en drukke steden vandaar mijn vraag 8) :mrgreen:

hey leuk ik ga ook :thumbup: wanneer ga jij?

Zaterdag 28 mei :mrgreen:

Niemand die parkeeradvies heeft? :mrgreen:

Volgens de site zelf:




Openingstijden Transferium Arena
Zeven dagen per week, vierentwintig uur per dag. Het openbaar vervoer rijdt van 05.45 uur - 00.15 uur.

Lees meer op: Parkeren Transferium Amsterdam Arena http://www.parkerenindestad.nl/amsterdam/algemeen/parkeren-transferium-amsterdam-arena.html#ixzz1MSpII0Io


Gewoon je auto neerzetten dus :mrgreen:
Veel plezier!

@~Claudia28~ wrote:

Zaterdag 28 mei :mrgreen:




wij ook :mrgreen:

En bij de muntenkassa kan je een evenementen uitrij kaart kopen. Ik weet alleen niet of dat voor een avond ook goedkoper is. Als ik naar een feest in de HMH ging deed ik dat altijd, maar dan stond ik er ook tot smorgens vroeg. Ga dat even na

Crazymom, thanks voor de link maar die had ik ook al gezien :wink: ā€¦0.15 is iig niet voldoende, aangezien het waarschijnlijk later word dan dat :shifty: ā€¦



Christine bedankt voor de tip!



Op de site is verder wel te lezen dat de meeste parkeerplaatsen van de arena al "gereserveerd"zijn voor de evenementen. Deze zijn tot 01.30 open, ik hoop alleen dat er dus genoeg van die parkeerplaatsen zijn.,.En anders maar op zoek naar een andere parkeergarage :shifty:



Oes, wat gezellig!! Al helemaal een goud en witte outfit gescoord?

ja heb al wit en goud :mrgreen:



wij parkeren bij familie die in de bijlmer wonen vlakbij kraaiennestā€¦ we gaan dan met de metro naar de arena, en snachts met taxi terug

Ik heb helaas geen familie in Amsterdam, het zijn allemaal tukkers :mrgreen:

heb je ook staanplaats?

Nee een zitplaatsā€¦Geen idee verder hoe of watā€¦krijg de kaarten nog thuis gestuurd :wink:

Wij gaan ook 28 mei en zetten de auto altijd achter de arena in de parkeer garage en dat gaat goed!

Dit jaar voor het eerst staanplaatsen :dance:

Wij gaan ook 28 mei :dance: Wij gaan ook met de auto, maar moet ook even bedenken waar we die neer moeten gaan zetten :think:

Je zou nog even kunnen kijken naar de zuidtangent. Dit is een bus die grotendeels zijn eigen baan heeft en met evenementen extra bussen inzet richting Arene. Dan zou je je auto verder weg kunnen zetten, bv Amstelveen of hoofddorp



Mijn ervaring met het Madonnaconcert in de Arena was meer dan twee uur file rijden en wij wonen in Hoofddorp, dat is op spuugafstand van Aā€™dam. En ondertussen zagen de de zuidtangent bussen af en aanrijden!

tripticket



daar kun je voor 10 euro een parkeerplaats huren voor de gehele avond!

hoorde ik dat nu goed dat krullenbol gorden de toppers verlaat ???



zal wel erg jammer zijn :?

Jep dit gaan zijn laatste toppers concerten zijnā€¦

Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig waar je uiteindelijk geparkeerd heb en hoe het geweest is natuurlijk :angel:

Het was helemaal super!!! wat een geweldige sfeer!! Zoveel gezelligheid, feesten met jan en alleman, gewoon helemaal geweldig!!!



Parkeren viel wel meeā€¦Iedereen stond in de file voor de "niet"volle parkeerplaats, daar zat ik alleen niet op te wachtten :wink: We hebben geparkeerd bij een parkeerplaats vlkabij de arena waar vol bij stondā€¦Toen maar 5 minuten moeten wachtten voordat er een auto wegreed en wij dus konden inrijdenā€¦



Na afloop was het echt chaos!! Overal politie, duizenden autoos :silenced: ā€¦Vervolgens moest de hele verkeersstroom verplicht een bepaalde route rijden, na het zoveelste gemopper van mijn tom tom ā€œdraai om draai omā€ (we reden echt gewoon de andere kant dan de bedoeling was) ben ik over de busbaan gecrossed om zo de verkeersregelaars te omzeilen :shifty: ā€¦





Maar het was echt tof!!