Met 150 kleine cakejes bakken en glazuren!
Jeee wat een werk zeg! We zijn vanmiddag om 14.00 uur begonnen en ik ben nu klaar ( heb natuurlijk wel het een en ander tussendoor gedaan )
Morgen gaat mijn zwagertje trouwen en de cakejes zijn het cadeau. We hebben in elk cakeje een euro verstopt. Ziet er iets leuker uit dan een envelopje en ze moeten wel een beetje :mrgreen: moeite doen om het geld eruit te krijgen.
Maar…nu ben ik klaar en ik heb er mega zin in het feest morgen. De kids (en Ed natuurlijk) zien er mooi uit en ik heb zelf een kei leuk jurkje gekocht :dance: Door het mooie weer ben ik voor mijn doen lekker bruin (ook de witte streep is weg ) en ik heb er zinnnnnnnnnnnn in.
Zo dat wilde ik even kwijt :lol: :-*
Leuk idee zeg! Maareh ze weten toch wel dat er een eruo in zit…niet dat ze zich verslikken ofzo in een euro
Veel plezier op de bruiloft :dance:
Wat origineel zeg hartstikke leuk :thumbup: , en wat een werk met dat warme weer de hele dag de hete oven aan!!
Heel veel plezier morgen en alvast gefeli met het bruidspaar, ze hebben een prachtige dag uitgekozen :inlove:
waaah wat een leuk idee :dance:
ik ben benieuwd of het in de smaak valt 8)
een hele fijne mooie dag gewenst.
En tjee wat een werk zeg,maar het is een leuk idee :thumbup:
Fijn dat je je streep kwijt bent
Hele fijne dag gewenst!
Maar euh… gaat het bruidspaar dan samen 150 cakejes opeten? :eh:
@#puk# wrote:
Hele fijne dag gewenst!
Lijkt mij voor de gasten
wat een geweldig leuk idee zeg :thumbup: veel plezier vandaag!!
@Madre wrote:
@#puk# wrote:Hele fijne dag gewenst!
Lijkt mij voor de gasten
volgens mij dus niet!
Wel een leuk idee, wel bewerkelijk.
Het is een prachtige dag om te trouwen, veel plezier hoor!!!
mijn broertje kreeg vorig jaar een heel groot hart aan bierdopjes en in die bierdopjes zaten euro’s vastgeslagen :lol:
wat een onwijs leuk idee
maar wat veel werk je ook omdat het zo warm was gister.
Heel veel plezier vandaag en het zonnetje schijnt al lekker!
(vergeet je niet om in te smeren, wij waren allemaal verbrand op onze bruiloft, ondanks dat we wel hebben gesmeerd maar de zon was zo fel)
:lol: Heb je ook een foto van het resultaat? Wat een leuk idee, zeg! Ik hoop dat jullie heeeel veel plezier hebben!