Yes ben best wel blij!!

Ik had een pen vriendin vroeger en die was ik uit het oog verloren 15 jaar geleden. En die heb ik nu weer gevonden via hyve’s!!! Dus nu ga ik daar vanmiddag naar toe. Heb er echt veel zin in om na 15 jaar elkaar niet gesproken te hebben er naar toe te gaan!!! En lekker veel bij kletsen!!

Dat wilde ik even kwijt!!



:-* Danielle

Heel veel plezier vanmiddag :thumbup:

@Charissa wrote:

Heel veel plezier vanmiddag :thumbup:




Dankje wel!!!

:-*

danielle goed he, zal wel een leuke verassing voor haar ewn jouw zijn geweest.



Drukke dag dan voor jouw vandaag hahaha



Tot zo :-*

@ilsederooy wrote:

danielle goed he, zal wel een leuke verassing voor haar ewn jouw zijn geweest.



Drukke dag dan voor jouw vandaag hahaha



Tot zo :-




Ja inderdaad tot zo meid ik rij om 8.30 weg.

:-

ow fijn dan ben je lekker optijd :smiley:



tis hier nog een bende dus emily zo de deur uit is ga ik snel aan de slag.



Ben sinds donderdag geveld geweest door de griep dus heb niks in huis gedaan en tja je weet hoe mannen zijn he hahaha

ow leuk :dance:

@ilsederooy wrote:

ow fijn dan ben je lekker optijd :smiley:



tis hier nog een bende dus emily zo de deur uit is ga ik snel aan de slag.



Ben sinds donderdag geveld geweest door de griep dus heb niks in huis gedaan en tja je weet hoe mannen zijn he hahaha




Ja ik weet hoe mannen zijn inderdaad maar voor mij hoef je niks op te ruimen hoor kijk daar wel door heen hahaha.



Guusje
:-*

Oh wat leuk zeg!

Veel plezier met het bijkletsen! :dance:

O leuk zeg! Dat is echt super leuk!



Zo heb ik een oude vriendin van de camping weer gevonde via Hyves. Een aantal weken geleden hebben we ook afgesproken… Erg leuk! :thumbup:

Wat leuk joh! Veel plezier!

Oh zo leuk is dat he!



Heel veel plezier!

Leuk! Veel plezier!

:dance: :dance: leukk… veel plezier :mrgreen: :dance:

En, was het gezellig?

Ik ben vast blond maar blijkt dan Ilse jou penvriendin te zijn???

Leuk is dat, hè? Ik heb via Hyves ook een paar mensen van vroeger teruggevonden, waaronder een eerdere beste vriendin (van ons 10e t/m ons 15e ongeveer). Eerst via de mail en msn contact gehad en laatst hebben we voor het eerst in 15 jaar weer afgesproken. Was heel erg leuk! Hoe heb je het gehad vanmiddag? Ik hoop dat het gezellig was!



Groetjes,

Jippie

@kim79 wrote:

Ik ben vast blond maar blijkt dan Ilse jou penvriendin te zijn???




haha nee hoor, we zijn zo vriendinnen en ze kwam vanochtend ff buurten en me ff uit de brand helpen :smiley:

Ilse bedankt!



Ik snapte er al niks van maar ik ben dan ook blond :wall:

Het is heel erg leuk geweest en heel veel bij gekletst en ik ben net thuis hahaha mocht zelfs blijvne slapen van haar maar ik moet morgen weer werken. Het was net weer als van ouds net vroeger kei gezellie dus!!!



:-* Danielle