ooohhhh mensen…ik ben zo geschrokken vandaag,Ik heb veel moeten doen om zwanger te worden.
Na 3 heandelingen met acunpuntuur ben ik nu inmiddels bijna 7 weken zwanger…
Ga ik vandaag naar de wc…en wat ziet mijn oog…bruin bloed/afscheiding…
beetje glibberig…
Ik schrok me rot!!
Ik moet zo ie zo 8 juni naar de gyn…maar moet ik nu eerder?
Het is de eerste keer dat ik zwanger ben…ohhh ik ben bang!
Ik hoop op positief nieuws en tips?
dank je wel Snoet
Snoet, jeetje :hug: Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje.
Mij is zondag en vandaag weer verteld, bruin bloed is OUD bloed, dus dat kan hoe dan ook geen kwaad. 20% van de vrouwen verliest bloed tijdens de zwangerschap tussen de 6-12 weken, vaak n.a.v. drukke bezigheden. ( vrijen, werken, veel lopen, enz ) Als het echt rood is, hoeft het ook nog niets te betekenen. Pas bij maandverbandjes vol zoals zeemeermin zegt en ook krampen erbij of evt. stolsels moet je je echt druk gaan maken.
Ik had zondag in ene toen ik opstond en moest plassen dat er rood bloed meekwam bij het plassen ( niet veel hoor ) en later heb ik nog een klein beetje bloed erbij verloren ( ong. een inlegkruisje vol )
Vk vertelde echt dat het niets hoeft te betekenen. je bent nu 7 weken zwanger en er zou op een evt. eerdere echo dus misschien wel een hartje al te zien zijn, dus je kan altijd bellen om je gerust te laten stellen en misschien doen ze wel een echo… en anders is over 2 weken een hele mooie echo hoor! dan beweegt het kindje al echt enzo
ow, had zelf er ook een topic over geplaatst, zal de link hieronder melden. Staan allemaal positieve verhalen in van mensen
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=74220
ik heb het ook gehad tot 16 weken met melissa, toen was het dus allemaal goed! Heb ook wel eens een miskraam gehad, toen was het echt helderrood en veel!
Hoop voor je dat alles goed zit!
Ik heb mijn afgelopen zwangerschap ook wat bloedverlies gehad. Niks aan de hand, gelukkig! En idd, algemene richtlijn: geen krampen en geen helderrood bloedverlies --> geen miskraam. Maargoed, dat is geen absolute waarheid natuurlijk…
Oja en na seksen kun je ook bloedverlies krijgen, ook ‘normaal’.
Groetjes,
Femke
@mlk1982 wrote:
Snoet, jeetje :hug: Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje.
Mij is zondag en vandaag weer verteld, bruin bloed is OUD bloed, dus dat kan hoe dan ook geen kwaad. 20% van de vrouwen verliest bloed tijdens de zwangerschap tussen de 6-12 weken, vaak n.a.v. drukke bezigheden. ( vrijen, werken, veel lopen, enz ) Als het echt rood is, hoeft het ook nog niets te betekenen. Pas bij maandverbandjes vol zoals zeemeermin zegt en ook krampen erbij of evt. stolsels moet je je echt druk gaan maken.
Ik had zondag in ene toen ik opstond en moest plassen dat er rood bloed meekwam bij het plassen ( niet veel hoor ) en later heb ik nog een klein beetje bloed erbij verloren ( ong. een inlegkruisje vol )
Vk vertelde echt dat het niets hoeft te betekenen. je bent nu 7 weken zwanger en er zou op een evt. eerdere echo dus misschien wel een hartje al te zien zijn, dus je kan altijd bellen om je gerust te laten stellen en misschien doen ze wel een echo… en anders is over 2 weken een hele mooie echo hoor! dan beweegt het kindje al echt enzo
ow, had zelf er ook een topic over geplaatst, zal de link hieronder melden. Staan allemaal positieve verhalen in van mensen
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=74220
Dank je wel voor je reaktie en je link!
Dit doet mij erg goed!en dat is wel eventjes positief…
Het is gelukkig nu al minder en gelukkig ook niet rood…
Het is zo raar,het is je eerste en je weet eigelijk niet wat je te wachten staat in dit soort dingen…
Super in ieder gaval van je berichtje,doet me echt goed!
thanks Snoet
Graag gedaan hoor Ga je ook met de Januari mama’s meeschrijven ? En evt. de Vk of gyn bellen om je extra gerust te stellen kan altijd he? Mijn Vk zei in ieder geval beter 1x teveel gebeld voor geruststelling dan 1x te weinig voor de stress… Ik heb nu zaterdag over een week een echo, met 8 weken + 1 dag. Als je belt kunnen ze misschien ook wel een afspraak maken voor een echo met 8 weken, geeft toch wel wat extra zekerheid…
groetjes,
Louise
@mlk1982 wrote:
Graag gedaan hoor Ga je ook met de Januari mama’s meeschrijven ? En evt. de Vk of gyn bellen om je extra gerust te stellen kan altijd he? Mijn Vk zei in ieder geval beter 1x teveel gebeld voor geruststelling dan 1x te weinig voor de stress… Ik heb nu zaterdag over een week een echo, met 8 weken + 1 dag. Als je belt kunnen ze misschien ook wel een afspraak maken voor een echo met 8 weken, geeft toch wel wat extra zekerheid…
groetjes,
Louise
Hey Loise,
Janauri mama’s meeschrijven???geen idee…ben pas lid dus ik heb geen idee wat je bedoeld?
Ik moet 3 juni naar de gyn en kriijg mijn echo…maar dan hoor ik verder denk ik want ik ben nog niet bij een vk.
Het is me eerste dus alles is nieuw en eng!
Ik moet eerlijk zeggen,het is gestopt…en het is niet rood!dus ik blijf positief!
Groetjes Snoet
Hoi
Ik heb precies het zelfde gehad. Met 7 weken bloedverlies. Dit heeft ongeveer 1 week geduurd en werd langzaam steeds minder. Ik dacht echt dat het fout en over was.
Met 18 weken heb ik weer bloedverlies gehad en natuurlijk was ik weer heel erg geschrokken. Gelukkig kon de verloskundige toen meteen naar het hartje luisteren en wist ik dat alles goed was.
Ben nu 31 weken zwanger en alles gaat gelukkig goed.
Dus geef de moed niet op. Het hoeft niets te zijn…
Heel veel sterkte!!
Liefs,
Maaike
ik heb dit ook gehad maar dan met 9 weken… heeft 3 dagen aangehouden en dan alleen bij het afvegen na het plassen en zo af en toe een beetje in mijn slip… daarna nooit weer gehad… als je geen erge buikpijn hebt dan zal het vast de innesteling van het vruchtje zijn…
enne… gefeliciteerd trouwens!!!
Hey Snoet, ik heb het ook gehad. Van mijn 6e tot ongeveer 15e week bloedverlies van bruin tot roodgekleurd. Mij is altijd verteld dat zolang je geen krampen hebt en het geen maandverbanden vol zijn je je niet meteen zorgen moet gaan maken. Je kan je verloskundige natuurlijk bellen en zij kan je misschien wel geruststellen. In enkele gevallen zal ze je eerder uitnodigen. Sterkte en hopenlijk blijft alles goed gaan!