Yepp of toch gewoon Bobike?

Ik heb ook bobike. Bevalt prima. Voordat ik m’n mamafiets ging kopen, heb ik me niet verdiept in kinderzitjes :oops: . De fietsenwinkel raadde bobike aan. Opa heeft deze ook en m’n vriend nu ook. Wel makkelijk als we de zitjes willen uitwisselen. Ik heb wel een fietshelmpje van yepp, die oogde niet zo groot :wink:

Ik heb een yepp voorzitje en vind het een ideaal ding. V.era is ook erg beweeglijk, maar ze zit gewoon goed vast dus dat levert geen gevaar op. Verder zit ie comfortabel, makkelijk droog te maken en ziet er leuk uit (hoewel daar de meningen over verschillen :wink: ). Ik heb overigens een speciale uitvoering batavus met oranje kabels enzo, dus heb een oranje zitje erbij gekocht, staat heel leuk :mrgreen:

ik heb gister bij een nichtje een Yepp gezien (zelf bobike). Mocht ik nu opnieuw moeten kiezen zou ik voor Yepp gaan Materiaal voelt zacht en flexibel, maar wel veilig en stevig. Geen gedoe met kussentjes, mooie 5punts gordel (met schouderpads).De bobike heeft een 3punts gordel. Veel plusjes voor de Yepp dus.



Ook het scherm heeft als plus dat het helemaal transparant is, dus geen stoffen flappen, die je het zicht op je voorwiel ontnemen.

Ik heb ook Yepp stoeltjes, heb de bobike de deur uit gedaan toen ik een nieuwe fiets ging kopen…



Heb een witte fiets met 2 oranje stoeltjes… Heel hip…



grts patricia

@Pitje27 wrote:





maar wie oh wie kan mij zeggen waar ik dit bobike idee van ken… :wink:




Waren er niet van die autostoeltjes die dat ook hadden? maxicosi Toby ofzo?

Hier ook een yepp. Zelf geen ervaring met bobike, maar ben wel zeer te spreken over de yepp. Ik vind alleen het windscherm irritant, het kleppert enorm als ik over een drempel ga en klapt soms naar voren. Ik heb ook de oranje versie, vind ik lekker vrolijk!



De nieuwste bobike met die openstaande gordels zou niets voor mijn zoontje zijn, die wurmt zich er zo tussen uit (net als bij de maxi cosi), hoe strak ik hem ook aansnoer, 5 min later zit hij vrolijk met zijn armen vrij te spelen :eh:

Ik heb een Yepp Junior achterzitje besteld maar ik zie hier vanaf. Ik heb nu een achterzitje van Bobike, zo’n klapzitje en dat bevalt op zich goed maar ik heb een nieuwe fiets en ik wilde iets moderners.

Maar de Yepp Junior heeft geen gordel. ik begrijp het wel een beetje omdat het een Juniorzitje is maar er kunnen ook kleinere kinderen op en dan vind ik het een gemis dat er geen gordeloptie op zit :frowning: