Yepp fietsstoeltje

Wie heeft er een Yepp mini voorzitje voor op de fiets en hoe bevalt deze?

Mijn collega heeft het en die is er heel enthousiast over!

Ik heb er destijds ook naar gekeken, maar ik vond het wel erg duur en hier in de omgeving was het in ieder geval lastig om aan de complete set te komen. Ook via inet vond ik het niet makkelijk, maar het is al bijna een jaar geleden.

Ze zien er natuurlijk wel superstrak uit :slight_smile:

Ik heb sinds kort een oranje en vind em helemaal leuk :mrgreen:

V.era zit er prima in en het is een lekker stevig stoeltje. Nou heb ik geen vergelijkingsmateriaal want dit is mijn eerste fietsstoeltje, dus ik kan je niet zeggen of het stoeltje beter of slechter is dan andere merken.

Ik heb er eentje besteld :dance: Een zilveren. (ik heb een roze omafiets :angel: die heeft al kleur genoeg dus)

Ik ben vandaag bij de fietsenwinkel geweest en daar zeiden ze dat het comfortabeler zit voor het kind doordat het materiaal wat meebeweegt ipv dat het keihard plastic is. En als ie buiten heeft gestaan in de regen hoef je hem alleen even droog te vegen, bij andere zitjes is de bekleding helemaal nat.

Alleen was de fietsenwinkel wel erg duur, ik heb hem nu voor bijna 25 euro minder dan ze daar vroegen, heb er ook maar meteen een windscherm bijbesteld. Ik hoop maar dat ie er snel is.

ja, ik zie ze wel eens en vind ze erg mooi, maar ervaring heb ik er dus niet mee… we hebben nou eenmaal al een bobike stoeltje en tja… om die nou in te ruilen terwijl hij goed is… de Yepp is ook niet 2e hands te koop nog ofzo ( uiteraard! het is nl. een nieuw stoeltje ) dus de kosten worden dan wel erg hoog… dit voorstoeltje gaat nu al 2 kids mee en de3e dus ook wel denk ik en dan… zien we wel weer :smiley:

Hier ook een Yepp voorstoeltje en ik ben er nog steeds erg blij mee!

Het is idd heel handig als het regent, want het is zo droog! Ik vind het windscherm alleen heel hard klapperen als ik over hobbels rijd. De slaaprol heb ik ook, maar mn zoontje vindt het leuker om erop te trommelen dan erop te slapen :wink: , maar goed ik rijd ook geen lange stukken.

Hier ook een Yepp stoeltje. We hebben toen gekozen voor de uitstraling en voor de regen. We zijn er wel super blij mee, maar weet niet hoe een ander stoeltje is. Maar zoals Rainbow al zegt, het windscherm kan af en toe flink klapperen.

We hebben ook de slaaprol met Nijntje, maar die ligt regelmatig op de grond. Het is natuurlijk ook superleuk om die eraf te trekken en weg te gooien :mrgreen:

Ik heb ook zo’n stoeltje! Mooi is hij he? Ik heb er van de gekleurde assesoires bij. (roze ;))

Die kan je zo weer vervangen door andere kleur.

En de nijntje slaaprol! Die hebben wij met een koortje bevestigd want R haalt hem er steeds af.

Ik had een bobike voor en nu de Yepp achter, ideaal!!

@Kittycat wrote:

En als ie buiten heeft gestaan in de regen hoef je hem alleen even droog te vegen, bij andere zitjes is de bekleding helemaal nat.

Die kan er natuurlijk gewoon af en dan is het stoeltje ook zo droog :lol:

(of je maakt zelf leuke kussentjes van tafelzeil… dat heb ik gedaan. Windschermflap en kussentjes voor en achter gemaakt en dat is ook doekje er over en klaaaar).

Dan zit je kind op klittenband toch :think: En je moet die natte flappen dan ergens kwijt.

En miss strijkband kan niet zelf zoiets maken :angel:

De Yepp vind ik ook mooier, ik ben tot nu toe gelukkig nog niks tegengekomen waaruit blijkt dat ik echt een bobike had moeten kopen.