Yay!!!

Vandaag is het dan eindelijk zover… Na 2 jaar met mijn vriend in mijn huisje te hebben samengewoond, gaan we… Op huizenjacht!!! :dance:



Ik woon hier zelf al 6 jaar, waarvan 3 met Quentin z’n vader, 3 met Quentin en 2 met mijn vriend. Volgen jullie het nog??? :mrgreen:



We gaan vandaag 3 typen woningen bekijken, allemaal nieuwbouw… Ik ben toch zoooooo benieuwd… En ik heb toch zó’n zin om te gaan verhuizen! Ik heb het hier wel gezien… :oops: :shifty:



Maar goed, als alles meezit en ons huisje zit er echt bij… Dan gaan we met z’n 3-en ons eerste huis kopen!!! En kunnen we er waarschijnlijk over 2 maanden al in!!!



Ik is blij… :dance:

Nou meid succes gewenst met de jacht! :thumbup: :thumbup:

Leuk leuk leuk!!



Heerlijk huizen bekijken :smiley:

Maar de reden er achter is veel mooier, veel succes met de huizenjacht!



en met 2 maand erin kunnen is echt heel snel!

cooowl…meid geniet van je geluk, en ik hoop dat jullie en mooi stulpje zullen vinden

@Yvette wrote:

Vandaag is het dan eindelijk zover… Na 2 jaar met mijn vriend in mijn huisje te hebben samengewoond, gaan we… Op huizenjacht!!! :dance:



Ik woon hier zelf al 6 jaar, waarvan 3 met Quentin z’n vader, 3 met Quentin en 2 met mijn vriend. Volgen jullie het nog??? :mrgreen:



We gaan vandaag 3 typen woningen bekijken, allemaal nieuwbouw… Ik ben toch zoooooo benieuwd… En ik heb toch zó’n zin om te gaan verhuizen! Ik heb het hier wel gezien… :oops: :shifty:



Maar goed, als alles meezit en ons huisje zit er echt bij… Dan gaan we met z’n 3-en ons eerste huis kopen!!! En kunnen we er waarschijnlijk over 2 maanden al in!!!



Ik is blij… :dance:






ik wens je uiteraard heel veel plezier tijdens jullie huizenjacht ,maar

hoe kan je weten terwijl je nog een huis moet zoeken dat je er over twee maand al in kan?

Spannend zeg. Succes.

Fijn he,een nieuwe start samen maken…



Wij wonen nu bijna een jaar in ons nieuwe huis…een huis zonder verleden van een van ons…zalig hoor…zijn nog steeds aan t opknappen en t wordt steeds mooier en mooier…



Heel veel plezier met huizenjacht,succes…

@merel33 wrote:

ik wens je uiteraard heel veel plezier tijdens jullie huizenjacht ,maar hoe kan je weten terwijl je nog een huis moet zoeken dat je er over twee maand al in kan?




Omdat we dit nieuwbouwproject van begin af aan al volgen, en het project bijna klaar is… :wink:

En ja, samen (met z’n 3-en) een nieuwe start maken… Nieuw huis, zonder verleden maar mét toekomst… Ónze toekomst…



:inlove:

Mooi gezegt Yvette. :thumbup:

nu snap ik het haha…heel veel plezier gewenst de komende tijd…het is je van harte gegunt :thumbup: :-*

veel plezier en suc6

Thanx!



Nou, we hebben ze bekeken… Twee van die huizen zijn eigenlijk geen optie, de een is te klein en de ander heeft geen tuin… Maar de 3e… :inlove:



We zijn allebei helemaal :inlove: op dat huis… Zoooooo gaaf, een 5-kamer eengezinswoning met woonkamer en keuken op de 1e verdieping. Precies wat ons zo leuk leek! Tuin erbij, helemaal af en precies ons huis! :inlove:



Aber… Er zit nu een optie op, deze loopt vandaag of maandag af. Dus het wachten is op de mensen die nu een optie hebben genomen. We gaan het even laten zakken en komen er maandag op terug… :mrgreen:



Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik nooit zo goed ben in wachten… Ik ga er dan ook het liefst direct helemaal voor, zeg maar… :shifty:



Wel heel leuk, Quentin was er ook bij dus we waren met z’n 3-en… En in hetzelfde huis als die wij ge-wel-dig vinden, was hij het meest baldadig en enthousiast… :mrgreen:



Goed… We gaan een afspraak maken met een hypotheekadviseur (tevens mijn collega :wink:) en kijken of dit kan! :dance:



Ik is nog steeds happy… :lol:

ik ga duimen dat huisje nr3 voor jullie wordt!!

wat leuk, spannend hoor :thumbup:

leuk man!

nieuw huisje is echt een nieuwe fase en dat voelt supergoed!

lekker je verleden het verleden laten!

ik hoop dat dit huis doorgaat en dat die andere mensen hun optie hebben laten vervallen!

spannend zeg en leuke vooruitzichten ben benieuwd of jullie hem kunnen bemachtigen lekker een nieuwe toekomst met jullie 3 en :mrgreen: :mrgreen: