yay - EIndelijk wat gevonden!

Ik was al weken op zoek naar een leuke niet al te moderne camping met pre-set tents of een pod of Yurt of tipi. Kamperen maar zonder het gedoe van tent opzetten. Vrijwel alles was volgeboekt, wat ik was natuurlijk weer eens te laat met regelen.



Gisteren eindelijk wat gevonden. Eco camping in North Lodge, Pembrokeshire! Het ziet er geweldig mooi uit daar. 10 minuten van het strand, in een groene omgeving met grote heuvels en weilanden. De tent komt met alle kampeer benodigheden behalve bedding. Dus ik hoef niet met vanalles te slepen.



De kinderen zijn erg opgewonden, en ik ook! Ik heb net de laatste tent weten te pakken in de week die ik wilde. :dance: :dance:



Volgend jaar boek ik vroeger, en gaan we in een tipi (indianen tent) kamperen.

Alvast veel plezier (en mooi weer!) gewenst! :-*

:mrgreen:



Dank je Dank je!!

Kijk, zó wil ik ook nog wel kamperen! 8) Heel veel plezier! :dance:





(ik denk dat ik een enkeltje Stockholm ga boeken, daar schijnt het 28gr te zijn :smiley: )

Oooh dat klinkt echt super!!!

Heel veel plezier! En ik schrijf t even op, voor wanneer ik “ooit” ga touren door GB. 8)

Als je ooit van plan bent om rond GB te trekken, dan moet je Cumbria (Lake District) erbij zetten. Daar zit een Pod kamping. De meeste Pod kampings hebben dus tenten van hout, zeg maar, en de rest van je kampeer spul breng je zelf.

In Cornwal/Devon (dus de andere kant van Engeland) zitten Yurt camp sites, en daar zit dus ook alles in en neem je alleen je kleding etc mee.



Google maar op"Glamping UK", de glamoureuze kant van kamperen. :mrgreen:



Wat ik het beste van de camp site vind (buiten het niethoeven vechten met tent en gast stel etc) is dat er geen kids clubs, restaurants, entertainment, zwembaden etc bij zit. Gewoon puur natuur. De kinderen kunnen rond rennen tussen de bomen en het hoge gras, zonder omver gelopen te worden door een horde mensen. het is een heel klein campingetje (nieuw woord!)



IK HEB ER ZO’N ZIN IN!!!

Dat klinkt goed Nefarious, super! veel plezier en lekker genieten :smiley:

Klinkt lekker, heb maar veel voorpret…

Leuk! Mijn man verkoopt de pods in de benelux! Hij voert ze in vanuit Engeland en er zijn steeds meer plekken waar je kunt pod kamperen, dus ook in Nederland!

ik zag in Engeland ook zo’n pod op een camping, ziet er echt heel erg leuk uit. Daar wil ik mijn tent dan wel weer voor opgeven :mrgreen:



Veel plezier Nef!

Glamping klinkt me als muziek in de oren.