yakult...

Joost vindt mijn Yakultjes heerlijk, maar vraag me af of dit wel zo goed is voor hem…?



Iemand een idee?

Naar mijn weten is Yacult gewoon een dure yogurtdrank met bepaald smaakje…



Lijkt mij niet schadelijk…

Ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd.

Noa poept nogal moeilijk, dus ik ben zó geneigd om haar af en toe wat slokjes van mijn yakult te geven…

Maar ik durf het dus niet, ik weet niet of die darmpjes dat al aan kunnen? :think:

Noasmama,

Hier ook zo. Joost heeft erg veel moeite met poepen. Hij drinkt al Roosvicee Laxo en eet elke dag een kiwi maar nog steeds grote harde keutels… :frowning:

Heb het idee dat Yakult ook goed is daarvoor. Mij helpt het in elk geval en hij vindt het heerlijk.

Maar volgens mij zitten er probiotica in en weet dus niet of dat schadelijk is voor kleine darmpjes :think:

Volgens mij juist goed.

Volgens mij zijn nu juist ook al bezig omdat toe te voegen aan KV enzo toch? Maar ik heb ook wel eens gezocht naar info en vond toen niet veel.

Alleen dat ze wel bezig waren het te onderzoeken.

Ik geef het na AB altijd.

yakult kan geen kwaad hoor.

Het enige is dat het hartstikke duur is.



Er is op de markt ook orthiflor Junior te krijgen dit is poeder probiotica, die je zelf toe kan voegen aan bv een toetje of melk en speciaal samengesteld voor zuigelingen en kleine kinderen.

Een pot kost al gauw 20 euro, maar je doet er best lang mee en dus is het goedkoper dan die setjes yakult.

En het is een natuurprodukt.



Peter krijgt het ook. :wink: