XLS medical..

Hoi hoi,



Ik heb een vraagje. Heeft iemand ervaring met XLS Medical?

Ik probeer de laatste tijd wat af te vallen door gezonder te eten/minder te snoepen maar vind het zo verrekt lang duren voor er resultaat is… nu zie ik op tv wel eens xls medical voorbij komen maar op internet lees je ook wel dat het gevaarlijk kan zijn. Zou ik het eens kunnen proberen of zou je het afraden? Of is er iemand die positieve of negatieve ervaringen hiermee heeft? Of een ander soort afvalpillen?

Weet zelf niet zo goed wat ik er van denken moet… maar wil zo graag wat sneller afvallen :oops: :mrgreen:

Volgens mij werkt dat niet :silenced:



Ja, tijdelijk misschien, maar je moet het toch zelf doen. En snel kilo’s kwijtraken is helemaal niet zo gezond. Je kunt beter er wat langer over doen (1 a 2 kilo per maand), dan heb je meer kans op blijvend resultaat.

Ik zou dat echt niet doen, dat soort pillen kun je verslaafd aan raken, dan kom je er nooit meer van af. En je gezondheid gaat naar de knoppen…

Oke… hmm heb daar nooit zo over nagedacht…het klinkt allemaal zo verleidelijk… moet het dus toch maar houden op nóg minder eten en gezonder eten denk ik…

Ik weet natuurlijk niet hoeveel je eet, maar minder eten werkt echt niet altijd om gewicht te verliezen. In sommige gevallen werkt het juist om regelmatiger vaste hoeveelheden te nemen ipv steeds minder te eten. Want hoe minder je eet, hoe hongeriger je wordt en hoe groter de kans dat je dus toch tussendoor snoept.



Ik heb nooit van XLS gehoord, maar als het pillen zijn om van af te vallen dan zou ik daar ver vandaan blijven. Afvallen doe je niet door snel veel kilo’s te verliezen, maar door je hele leef/eetpatroon aan te passen. Als je snel kilo’s verliest en verder niks aanpast zijn ze er namelijk ook zo weer bij :slight_smile:

Wij verkopen het in de winkel maar ik zou het niemand aanraden om zomaar te gebruiken. Het is een lichte vorm van de pil Ali dat je op recept kan krijgen via de huisarts.

Het product zorgt er voor dat je het vet uit je voeding niet kan opnemen. Dat klinkt heel erg mooi maaarrrr het vet moet je lichaam wel uit he! Tja dat wordt dus rennen naar de wc… vul de rest zelf maar in. Lijkt me niet heel prettig

Bedankt voor de reacties.



Hmm heb toch maar besloten om er niet aan te beginnen.

Ga extra op mn eetpatroon letten en gezonde tussendoortjes halen :slight_smile:

Klinkt inderdaad niet prettig: vet dat er toch uitmoet…blegh! Lijkt me niet fijn…

Bedankt! :slight_smile:

Verstandig dat je het niet gaat gebruiken. Hoeveel val je dan nu af per week? Als je gezond wilt afvallen, mag je per week 0,5 tot 1 kg verliezen.

Sneller is niet verstandig, dan heb je ze er dubbel zo hard weer aan. Je lichaam is natuurlijk ook nog aan het ontzwangeren, vergeet dat niet.



Zet anders hier eens neer wat je op een dag eet? Inclusief tussendoortjes, enz. Misschien eet je juist wel te weinig, waardoor je lichaam in de spaarstand gaat.

Wat je ook nog zou kunnen doen, is minder koolhydraten eten. Hier werkt dat erg goed. En wat doe je aan beweging?



Als je zin hebt, kun je komen meekletsen op het Afvaltopic bij Contact.

Als er een wonderpil bestond, bestond er geen overgewicht meer. :wink:



Mijn tip: Eet gewoon de aanbevolen hoeveelheden (als je die op hebt, heb je echt geen trek meer in snoep en koek en dergelijke) en ga lekker bewegen. Als je dat weet in te passen in je leven, dan is er ook ruimte om af en toe uit de band te springen.