X-factor

Niemand die naar x-factor kijkt? Kijkt iedereen naar sbs??

Ja…zit te kijken (en me af te vragen waarom).

Al heb ik wel wat goede stemmen voorbij horen komen…maar het talentenjachtbomdardement is me te hoog…

Heb gelukkig Popstars niet gezien en de voice heeeeel af en toe…

Hoog dramaqueen gehalte vandaag,maar een van de eerste dames (heeeel keurig meisje) was echt goed!

Ik vond het (tijdens het zappen) een mengelmoesje van Britains got talent en the voice etc. De eigen identiteit is weg, dat vind ik wel erg jammer.

Ik ben talentenjacht-moe… :zzz:

@Danja wrote:

Niemand die naar x-factor kijkt? Kijkt iedereen naar sbs??

uh, er is gelukkig nog meer op tv dan de zoveelste talentenshow op rtl-4 en sbs… :shifty: al doen de geopende topics over tvprogramma’s op kok anders vermoeden…maar echt, er bestaat meer! :wink:

Gelukkig wel :mrgreen: Ik ben zangtalenten een aardig beetje moe, maar dat schaatsen niet hoor! Das favoriet!

haha oh, ik niet hoor…

sbs volg ik niet… vreselijke nep.

maar ik vind het heerlijk! hahaha (ok, zing zelf ook, en heb ook div. keren auditie gedaan, gewoon voor de ervaring!) maar ik vind het nog steeds leuk!! mede omdat ik het gewoon knap vind hoe sommigen daar kunnen staan en even live performen…

Blijf er toch weer naar kijken, verbaas me er ook over dat er nog steeds talent in Nederland is! Maar zat wel ff in dubio, rtl of sbs…

ik heb wel gekeken, ik ben eigenlijk ook talentenjacht moe, maar bij gebrek aan iets anders…

Er waren nauwelijks mensen bij die slechts zongen, allemaal d’r uitgeknipt. Het neigt dus wel een beetje naar the voice ook. Ik weet niet of ik het blijf volgen. Ik vind vrijdagavond zo’n tv avond dat er voor mij weinig leuks op tv is.

Net even gekeken op uitzending gemist, toch wel erg grappig en leuk weer hoor :lol: :lol:

ik ben ook een beetje talentenjachten moe heb the Voice Of Holland wel gekeken maar bij X factor ofzo keek ik sowieso altijd pas wanneer de boel een beetje gefiltert was… ik krijg gewoon de kriebels van zinloze acten en vals zingende geitebrijers die denken dat ze de held van de eeuw zijn … vroeger als kind had ik achter de bank gezeten :silenced: :mrgreen:

Het is wel leuker nu ze in de HMH auditie moeten doen. En de meeste die op tv waren, die waren ook wel goed, uitzonderingen daar gelaten

Ik vind het toch wel weer leuk, is net weer even iets anders dan auditie in een klein kamertje, dit is veel leuker.

Toch zie je steeds dezelfde mensen die weer auditie doen…

Volgens mij had ik die Peike al eens eerder ergens gezien?

En komende week komen er ook een aantal bekende gezichten voorbij :think:

Ik kan al die pubers echt niet serieus nemen.

En zag net die zoon van die Launders - mijn god wat een vertoning - dat is toch te erg.

Erg overdreven, zeker dat onzingedoe met die beveiliging, kom op zeg! Maar hij zong wel leuk!

en weer komt er wat “nieuws”

The Sing off

Ik geloof dat ik er nu zo langzamerhand wel genoeg van ga krijgen eigenlijk.

Dat meisje Tania Christopher heeft al eens een liedje gemaakt,die luister ik al zeker anderhalf jaar :mrgreen: