Wendy v Dijk en Stacey in de tvkontinuh
@babylover wrote:
Ze waren goed :dance:
I :inlove: Whatever :dance:
ikkedus ook vind ze wel leuk. tweede nummer was het gene wat ik bedoelde . Als ze nou strakkies een iegen nummer krijgen in dit idee dat zijn ze echt super!
Ik ga voor Jamal what ever en Lisa … Ik denk dus dat rachel het mischien wel niet gaat redden. :shifty:
bn echt benieuwd
ik vond het 1e nummer van Lisa beter dan het 2e.
bij dat soort nummers gaat ze altijd zo schreeuwen en dat vind ik niet mooi :oops:
@Jarreau wrote:
@babylover wrote:Ze waren goed :dance:
I :inlove: Whatever :dance:
ikkedus ook vind ze wel leuk. tweede nummer was het gene wat ik bedoelde . Als ze nou strakkies een iegen nummer krijgen in dit idee dat zijn ze echt super!
Ik ga voor Jamal what ever en Lisa … Ik denk dus dat rachel het mischien wel niet gaat redden. :shifty:
bn echt benieuwd
Corien :shock: , ga je mond spoelen, Rachel niet door :snooty:
Ik ben er uit: mijn finalisten zijn: whatever, Rachel en Lisa.
Nu eens zien wat NL er van vindt. Ik haak af, ben moe. Ik ga de uitslag wel in bed kijken.
Bye ladies, sleep tight
Lisa met stip op nummer 1, dan Rachel en dan Roan.
De rest mag fijn naar huis.
@Karin2 wrote:
Idem!
En dan hoop ik maar dat het zo gaat. Ogen willen dicht, lange werkdag gehad. Dus ik zie het morgen wel.
Truste meiden! :-*
@Karin2 wrote:
Eens, maar ik vrees dat nederland voor Whatever gaat kiezen ipv Roan
Ik denk … Roan, Lisa en Whatever :mrgreen:
Bianca vorige week heeft Rachel ook niet genoeg stemmen gehad helaas …ben dus echt bang dat ze het niet red. Ze moetengewoon haar Ky-otic verhaal er niet bij halen.
Vind trouwens nu 3 afvallers wel erg veel .
Het plubliek gaat denk wel voor what ever stemmen en jamal dat dansen vinden de mensen ook erg leuk spreekt echt aan. lisa is gewoon extreem goed :thumbup:
Lisa sowieso
en ik denk dat men voor whatever kiest
en dan rachel denk ik
Whatever zingt de helft van de tijd zo vals als een kraai, daar wil niemand toch een cd van hebben ? Laat staan een poster boven zijn of haar bed
Eh Affie ? Wat ben jij aan het doen ?
@Mip wrote:
@Karin2 wrote:Lisa met stip op nummer 1, dan Rachel en dan Roan.
Idem!
En dan hoop ik maar dat het zo gaat. Ogen willen dicht, lange werkdag gehad. Dus ik zie het morgen wel.
Truste meiden! :-
plak dan rechts je beeldscherm af als je het op rtl gemist terug wil kijken… Anders wordt het al verklapt :-
@Karin2 wrote:
Whatever zingt de helft van de tijd zo vals als een kraai, daar wil niemand toch een cd van hebben ? Laat staan een poster boven zijn of haar bed
toch zijn ze wel populair in NL hoor…ben benieuwd
@Jarreau wrote:
Bianca vorige week heeft Rachel ook niet genoeg stemmen gehad helaas …ben dus echt bang dat ze het niet red. Ze moetengewoon haar Ky-otic verhaal er niet bij halen.
Het plubliek gaat denk wel voor what ever stemmen en jamal dat dansen vinden de mensen ook erg leuk spreekt echt aan. lisa is gewoon extreem goed :thumbup:
Weet ik, maar ik hoop het niet. Aan de andere kant, het is een leuk programma, maar over een half jaar is iedereen al weer vergeten welke drie er in de finale zaten :mrgreen:
@Nijmanb wrote:
@Jarreau wrote:Bianca vorige week heeft Rachel ook niet genoeg stemmen gehad helaas …ben dus echt bang dat ze het niet red. Ze moetengewoon haar Ky-otic verhaal er niet bij halen.
Weet ik, maar ik hoop het niet. Aan de andere kant, het is een leuk programma, maar over een half jaar is iedereen al weer vergeten welke drie er in de finale zaten :mrgreen:
inddd…moeten ze wel keihard knallen wil je nog wat van ze horen :mrgreen:
yes lisa door :dance: :dance:
en rachel door
whatever is de volgende denk ik