@Affie wrote:
Dit nummer past bij Roan! Beter dan het vorige!
Maar ik heb gewoon niks met hem… stom he, terwijl iedereen hem helemaal :drool: vindt
Volgens mij zijn we het toch wel eens samen vanavond :lol:
@Affie wrote:
Dit nummer past bij Roan! Beter dan het vorige!
Maar ik heb gewoon niks met hem… stom he, terwijl iedereen hem helemaal :drool: vindt
@babylover wrote:
@Affie wrote:Dit nummer past bij Roan! Beter dan het vorige!
Volgens mij zijn we het toch wel eens samen vanavond :lol:
denk dat whatever, lisa en rachel naar de finale gaan
Roan vond ik in de eerste shows echt helemaal niks maar nu :shock: :thumbup: :thumbup:
@Affie wrote:
@Mip wrote:graait Cheese union chips bij Affie omdat de paprika ribbels hier op zijn
Wil je ook een Jillz?? :mrgreen:
Hoeveel jongetjes zouden er over 9 maanden Roan heten? :think:
En neu hoef geen Jilzzzzz, zit aan een portje :mrgreen:
Hoe smaakt de Jilz? Ik kon 'm toendertijd niet buzzen want ik was nog zw of gaf borstvoeding.
HEster en Jamal vind ik de laatste weken niet echt meer ‘gegroeid’. De anderen wel (in meerdere of mindere mate). Dus naar de finale: Whatever, Roan, Rachel en Lisa. Oeoeoeooe… Kan niet kiezen wie af moet vallen :x
@Mip wrote:
Hoeveel jongetjes zouden er over 9 maanden Roan heten? :think:
Oe… een portje :drool: Mag ik nu niet, heb medicijnen voor sinusitus Zit braaf aan de turkse appelthee
Ik buzzte ook de Jillz en nu koop ik hem dus ook zelf omdat hij hier ZEER GOED in de smaak viel!! :mrgreen:
Enneuh… Hester leek wel stuipen te hebben, arm ding kan gewoon NIET dansen!
Ik vond Hester weer niet zo. Die moet maar eens afvallen. En verder… ik weet het niet.
Hester, niet doen! Het ziet er niet uit! :shock:
Hester kan best wel zingen maar het gaat om het hele plaatje. En ook vind ik het een beetje ‘meer van hetzelfde’ bij haar, jammer. Stem heeft ze wel!
@Winnie11 wrote:
Ik vond Hester weer niet zo. Die moet maar eens afvallen. En verder… ik weet het niet.
@Affie wrote:
Ik buzzte ook de Jillz en nu koop ik hem dus ook zelf omdat hij hier ZEER GOED in de smaak viel!! :mrgreen:
@Mip wrote:
@Affie wrote:Ik buzzte ook de Jillz en nu koop ik hem dus ook zelf omdat hij hier ZEER GOED in de smaak viel!! :mrgreen:
Het is echt vreselijk hé, heb helemaal last van plaatsvervangende schaamte, arme meis.
Kan Hester niet op dansles bij Jamal?
@Affie wrote:
@Winnie11 wrote:Ik vond Hester weer niet zo. Die moet maar eens afvallen. En verder… ik weet het niet.
Afvallen? Ooooh afvallen, ik dacht afvallen als in slanker worden :lol: die snapte ik niet…