X-factor

@Affie wrote:

Dit nummer past bij Roan! Beter dan het vorige!

Maar ik heb gewoon niks met hem… stom he, terwijl iedereen hem helemaal :drool: vindt

Volgens mij zijn we het toch wel eens samen vanavond :lol:

@babylover wrote:

@Affie wrote:
Dit nummer past bij Roan! Beter dan het vorige!

Maar ik heb gewoon niks met hem… stom he, terwijl iedereen hem helemaal :drool: vindt

Volgens mij zijn we het toch wel eens samen vanavond :lol:

en dat terwijl ik toch altijd op kale mannen val :think: …

denk dat whatever, lisa en rachel naar de finale gaan

Roan vond ik in de eerste shows echt helemaal niks maar nu :shock: :thumbup: :thumbup:

@Affie wrote:

@Mip wrote:
graait Cheese union chips bij Affie omdat de paprika ribbels hier op zijn

Wil je ook een Jillz?? :mrgreen:

Oh die wil ik ook zoooo graag proeven :frowning: Die nieuwe drankjes vinden ze

altijd uit op het verkeerde moment :snooty: :lol:

Hoeveel jongetjes zouden er over 9 maanden Roan heten? :think:

En neu hoef geen Jilzzzzz, zit aan een portje :mrgreen:

Hoe smaakt de Jilz? Ik kon 'm toendertijd niet buzzen want ik was nog zw of gaf borstvoeding.

HEster en Jamal vind ik de laatste weken niet echt meer ‘gegroeid’. De anderen wel (in meerdere of mindere mate). Dus naar de finale: Whatever, Roan, Rachel en Lisa. Oeoeoeooe… Kan niet kiezen wie af moet vallen :x

@Mip wrote:

Hoeveel jongetjes zouden er over 9 maanden Roan heten? :think:

:lol: :lol: :lol:
Het staat iig niet op mijn lijstje, mijn nichtje heeft in december een Roan
gekregen :D

Oe… een portje :drool: Mag ik nu niet, heb medicijnen voor sinusitus :frowning: Zit braaf aan de turkse appelthee :slight_smile:

Ik buzzte ook de Jillz en nu koop ik hem dus ook zelf omdat hij hier ZEER GOED in de smaak viel!! :mrgreen:

Enneuh… Hester leek wel stuipen te hebben, arm ding kan gewoon NIET dansen!

Ik vond Hester weer niet zo. Die moet maar eens afvallen. En verder… ik weet het niet.

Hester, niet doen! Het ziet er niet uit! :shock:

Hester kan best wel zingen maar het gaat om het hele plaatje. En ook vind ik het een beetje ‘meer van hetzelfde’ bij haar, jammer. Stem heeft ze wel!

@Winnie11 wrote:

Ik vond Hester weer niet zo. Die moet maar eens afvallen. En verder… ik weet het niet.

Afvallen? Ooooh afvallen, ik dacht afvallen als in slanker worden :lol: die snapte ik niet…

En gordon, Hester is geen mooie vrouw :doh: :doh: homo zeker lol

@Affie wrote:

Ik buzzte ook de Jillz en nu koop ik hem dus ook zelf omdat hij hier ZEER GOED in de smaak viel!! :mrgreen:

Het is echt vreselijk hé, heb helemaal last van plaatsvervangende schaamte, arme meis.

@Mip wrote:

@Affie wrote:

Het is echt vreselijk hé, heb helemaal last van plaatsvervangende schaamte, arme meis.

Ik snap ook niet dat ze mijn tip om haar toneellessen te geven niet hebben

opgevolgd :snooty: :angel:

Kan Hester niet op dansles bij Jamal?

@Mip wrote:

Kan Hester niet op dansles bij Jamal?

Laat ze samen maar een duo beginnen! :smiley:

@Affie wrote:

@Winnie11 wrote:

Afvallen? Ooooh afvallen, ik dacht afvallen als in slanker worden :lol: die snapte ik niet…

:lol:

Ik vind trouwens Jamal ook best goed. Hij maakt er steeds meer een show van, in tegenstelling tot bv Lisa, die is eigenlijk altijd een beetje hetzelfde.