X-factor

waar is de link naar de uirzending van afgelopen vrijdag? ik kan wel vinden via rtl 4 en uitzending gemist maar dan krij ik alleen de uislag en die wil ik niet ( dus ook niet noemen ) heb nog niet gelezen nnml

heeft iemand ene linnk naar de uitzending volledig zoals ie hoort en niet de verkortere versie liefst via pb zodat ik hiet niet hoeft te lezen

Ik heb net alles gezien en ben perplex :

What the fuck ? Whatever er nog steeds in ???

:wall:

Unbelievable :shock:

Luigiano is gewoon eentje om in je broekzak te steken, wat een schatje :inlove: Maar Rachel heeft meer factor,meer ervaring en meer potentie.

@Karin2 wrote:

Ik heb net alles gezien en ben perplex :

What the f*ck ? Whatever er nog steeds in ???

:wall:

Unbelievable :shock:

Ik ben net 2 min klaar met kijken… sta net zo perplex… :shifty:

Ik vind ze lollig, die meiden… maar ze hadden er al voor Irma uitgemoeten… :silenced:

Luigiano, ach… stal mn hart… dat trillipje… :frowning:

Uitslag had ik dus wel gisteren al gezien, show nog niet…

Ik ben gewoon zo fan van Lisa… ik vind de stem van Rachel minder als die van Lisa maar Rachel geeft een betere show weg…

Van mij mag Lisa of Rachel winnen…

@faizaa wrote:

Van mij mag Lisa of Rachel winnen…

Eens. Maar mijn hart gaat uit naar Lisa. Ik vind haar geweldig. Niet alleen qua zang. :wink: Helemaal mijn tiep!

Begrijp me vooral niet verkeerd als ik mocht ruilen koost ik gisteren nog dat ik zo’n stem had als lisa, maar ik vind wel dat alles uiteindelijk vooral HARD moet bij haar, technisch gaaf zingen en de tent meekrijgen is super, maar voor mij persoonlijk heeft ze niet de x factor.

Jamal vond ik deze keer erg leuk,

Whatever… echt schandalig eigenlijk …geen woorden meer voor

rachel… die kan soms echt fantaaastisch zingen

Roan… mjamjamjamjamjamjamjam, en als het goed gaat vind ik zijn stem heerlijk maar die gaat het niet worden denk ik

Hester ,die kan eigenlijk ook heel veel , maar ze komt niet “door de tv” zeg maar

OH ja maar wie tegen wie…

ik denk uiteindelijk… whatever tegen lisa en lisa wint.

nog effies heel erg off topic :wink:

@faizaa wrote:

Ja of doet em in een sopje en de dag erna weer aan… :silenced: :mrgreen: dan heb je er maar 3 nodig… zo duur zijn ze volgens mij niet, de MD bh’s? :think:

:silenced: op bodytalk lingerie punt nl niet :slight_smile:

kreeg een mailtje van een vriendin :slight_smile: daar kun je ze dus met korting bestellen…

:silenced:

@faizaa wrote:

Diaan… :-* :-* :-* (heb je me nog niks te pb-en?)

Je hebt pb :mrgreen:

Zit nu de finalisten te bekijken op internet bij 538.

Iedereen helemaal :dance: :thumbup:

Maar Whatever is echt :thumbdown: Die mollige kijkt alsof het publiek een roedel hongerige wolven is. En bovendien zingen ze vals :roll:

Rachel was echt een feestje aan het bouwen :clap: :mrgreen:

Ik vind dat Rachel, Roan en Lisa naar de finalen mogen!

De rest vind ik echt helemaal niks!

Vind Lisa de beste maar dan zal ze wel 2de worden… Dat is altijd zo!

Yeah…vanavond weer op de bank met japanse mix en rijstcrackers met cola light maar X-factor kijken!

Wie gaat er ook kijken?

Spannend, van mij mag naar de finale:

Lisa, Rachel ennehhh…Roan of Hester. Hester heeft totaal geen uitstraling (veels te onzeker) maar heeft een goede stem! Roan heeft uitstraling :drool: maar niet zo’n goede stem.

Whatever mag er nu uit!

Ik heb nadat Irma eruit gestemd werd eigenlijk niet meer echt gekeken.

Moet zeggen dat ik ook vind dat het eigenlijk ontzettend afgeraffeld word door er nu ineens 3 uit te laten gaan en volgende week al de finale.

Ik kan vanavond niet kijken,maar dat is niet erg ga iets veel leukers doen :mrgreen:

Ja ja date met caramelman :drool: zie foto in showtopic :mrgreen: het heet voor Fai.

jaaaa wij gaan ook kijken met hele fam… popcorn gekocht en chippies

Mag toch hopen dat Whatever er vanavond uitgaat. :roll:

Ik hoop het ook hoor Mip, ik ga even mijn zoon naar zijn bedje brengen, en

dan ben ik er weer :smiley:

Als what ever mag zingen wat ze echt goed kunnen …KUnnen ze erg goed zijn…

Ben echt benieuwd.

@Jarreau wrote:

Als what ever mag zingen wat ze echt goed kunnen …KUnnen ze erg goed zijn…

Ben echt benieuwd.

Das het grote verschil met een Lisa of een Rachel, die zíjn gewoon goed. Idd Whatever kán heel leuk klinken, maar dan moet het wel een liedje zijn wat hun precies past.

Dat hebben die andere meiden veel minder.

Nou ja en Roan :drool: dat spreekt voor zich. Die hoeft niet eens te zingen :mrgreen:

Jemig, ze hebben nog wat gevonden in de lelijke-jurken-kast :roll:

@Brigitte wrote:

Jemig, ze hebben nog wat gevonden in de lelijke-jurken-kast :roll:

:lol: :lol:

En Gordon is bang dat ie herkend wordt denk ik 8)