@Mip wrote:
Irma eruit :shock: :snooty:
Ja jij lag er mooi op tijd in Dus dat ook gemist.
Maar zooooooooooooooooooo oneerlijk zeg!!!
@Mip wrote:
Irma eruit :shock: :snooty:
Idioot gewoon, als ze jonge onervaren broekies tot ster willen omtoveren hadden ze Idols moeten programmeren.
Irma eruit?
Zijn ze nou helemaal gestoord.
Lugiano gaat ze bakken met geld kosten, die jongen zijn stem is over 4 jaar naar de klote met of zonder operatie, hij is niet zuinig op zijn talent.
Nou huppah daar ging de geloofwaardigheid van de jury
Als iemand 2 keer de minste stemmen krijgt dat zegt dat toch wel genoeg over het succes wat je met diegene kan bereiken :wall:
Irma eruit? :eh: Ik vond haar gisteren echt goed!!!
Wat is die Stacey is een misselijk mens zeg :sick:
Ik vind Irma echt een hele goede zangeres maar ik word niet warm van haar. Dat heb ik bij Luigiano wel. Broekie of niet, ik vind zijn stem heerlijk! Ik mag graag naar hem luisteren, ik denk dat hij de komende jaren heel ver kan komen!
En Irma raakte mij niet. Ze zingt prachtig maar zonder emoties die mij raken. Niet zoals bijvoorbeeld Lisa dat doet.
daar heb je gelijk in, ik moet zeggen dat irma ook niet al teveel bij me losmaakt… (roan wel :drool: :drool: :mrgreen: )
Karin, daar heb je gelijk in…ik vind Lisa en Rachel ook veeeel meer uitstraling hebben.
Maar om haar er nu uit te werken omdat ze een gezin heeft, vind ik wel te ver gaan. Tenminste, zo kwam het op mij over…zo van: jij hebt een gezin, dus jou kunnen we niet 24/7 uitbuiten, dus toedeloe
Belachelijk gewoon!
volgnes mij is het meer ook omdat dan Angela er als enige nog steeds 3 heeft
ze vertelde dat backstage Gordon en Erik nog haaden gezegd dat Luigiano terug naar school moest.
en dat staat ie in de singof tegen Irma en dan mag hij opeens blijven.
als het tegen REv en Ros of tegen Hester had gestaan had hij echt niet mogen blijven… denk ik…
Zijn jullie er weer klaar voor vanavond :dance:
En wie denken jullie dat er vandaag uitmoet.
Heeft iemand enig idee wat het thema is voor vanavond?
volgens mij was het popicoons ofzoiets. :think:
wat ik me afvraag trouwens,
bellen/smsen jullie naar zo’n programma om te steunen?
ikke niet. , ik kijk alleen maar.
@boefje wrote:
wat ik me afvraag trouwens,
bellen/smsen jullie naar zo’n programma om te steunen?
ikke niet. , ik kijk alleen maar.
ik ben er ook klaar voor, vertrek nu richting hilversum :mrgreen:
Oessie heeeeeeeeeeel veel plezier!!!
Normaal kijk ik altijd en klets ik hier 's avonds vrolijk me en lekker ongegeneerd commentaar leveren maar vanavond heb ik hier 5 vriendinnen en gaan we Mamma Mia kijken :dance:
Veel plezier vanavond meiden :-*
Mamma Mia, die wil ik ook nog steeds een keer zien (ik vind Colin Firth zo leuk :oops: ). Vanavond ga ik klaar zitten voor X-factor. Veel plezier Oessie!!!
Nog een paar minuten. Ff bakkie koffie zetten en dan ben ik er klaar voor
@Szus wrote:
Nog een paar minuten. Ff bakkie koffie zetten en dan ben ik er klaar voor
Hester of Whatever…
Ik ga eerst kijken en dan pas zeggen wie eruit moet