X-box

Wij hebben een omgebouwde X-box.

Is er iemand hier die dat ook heeft?

En ook zelf spelletjes download? :oops:



Edit beheer: Denk aan illegale links en commerciële links dames!

Onze oude XBOX heb ik zelf omgebouwd, was echt leuk om te doen! Voor deze heb ik ook heel veel spelletjes gedl :oops:

Onze XBOX 360 heb ik nog niet om (laten) bouwen. Maar deze gebruiken we ook niet echt heeel veeeel :oops:



Had je specifieke vragen waar ik je misschien mee kan helpen?

Ja als je me zou kunnen helpen, zou dat fijn zijn.

Ik wil dus graag weten HOE ik die op een cd kan zetten zodat ze speelbaar zijn. En ook: WAAR kan ik die spelletjes downloaden? :oops:



We hebben dus gisteren een XBox360 gekocht die dus opgebouwd is en aangezien ook deze spellen best prijzig zijn, leek het me handig (voor mn knip hahaha) om zelf spellen te downloaden.

Is je xbox nieuw of nog garantie?

Hoe oud is je xbox? Want persoonlijk, zou ik het dus niet doen.

Wij wilden het eerst… maar in overweging genomen tot dat ding ROD aangaf, en me xbox terug naar Microsoft moest.



(en omgebouwde worden niet aangenomen)

Hij is niet nieuw meer, het is een 2e hands.

Ikzelf vind het het makkelijkste om spelletjes via een torrent file te downloaden.

Zoek maar eens op naam van het spel + torrent of xbox torrent in google, dan vind je genoeg links.



En voor wat betreft hoe te branden:

******





Succes! Het is makkelijk te doen en het scheelt een heleboel centjes :dance:



Edit beheer: Het plaatsen van links naar illegale zaken is niét toegestaan, een spoiler helpt daar niét bij!

Mjine is inmiddels nieuw, maar 2e hands gekocht.

maar wel ring of death en dus terug naar microsoft…

Bedankt ik zal het eens gaan zoeken enne… die andere link PB je maar even als je wilt aub hihihi want het beheer doet niet aan illegale praktijken. :mrgreen:

@catty wrote:

Ikzelf vind het het makkelijkste om spelletjes via een torrent file te downloaden.

Zoek maar eens op naam van het spel + torrent of xbox torrent in google, dan vind je genoeg links.



En voor wat betreft hoe te branden:

*****





Succes! Het is makkelijk te doen en het scheelt een heleboel centjes :dance:



Edit beheer: Het plaatsen van links naar illegale zaken is niét toegestaan, een spoiler helpt daar niét bij!




Beste beheer, het branden van een DVD is alles behalve illegaal hoor! Het is maar net wat je erop zet wat het eventueel illegaal kan maken :wink:

Ik zou niet een illegale site erop zetten, maar ik dacht dat het anders als reclame zou kunnen worden gezien en het laatste wat ik wil doen is reclame maken :-

Het downloaden van illegale spellen mag nu eenmaal niet en sites die je vertellen hoé je die spellen brand dus ook niet :slight_smile:



Reclame maken is het punt niet kijk maar: C1000 Albert Heijn Douwe Egberts…Dat mag ik allemaal zeggen, jullie dus ook.

Links naar die producenten mogen daarentegen niét en dát is het verschil, óók niet onder een spoiler.