X Adventure wandelwagen

Ik weet niet of ik hier goed zit… :oops: …

Ik heb een vraag of 1 van de dames ervaring heeft hebt de xadventure

wandelwagen…

Is het een prettige wagen? En issie prettig met in en uit klappen en in de auto leggen. Hoe issie in het bos?

Ik heb het meest interesse in de inmotion of de researcher…

Ik ben benieuwd…

wij hebben zelf zo’n wagen. ik vind hem persoonlijk ideaal.

kan je 1 advies geven. ga naar de winkel en probeer ze uit, vaak zegt je eerste gevoel of het een fijne wagen is of niet.

ons werd de x-adventure in de winkel afgeraden, omdat er toch wel vaak problemen mee zouden zijn… zoals dat bijv het voorwiel niet goed zwenkt enzo…

ik heel wat merken uitgeprobeert… :mrgreen: met weinig succes overigens :lol:

onze eerste was een quinny (2ehands)… bleek na een tijdje een scheef frame te hebben…

daarna hadden we een duits merk (2ehands)… toen milan er in ging lag hij altijd… toen hij aan de zitstand toe was. bleek dat hij niet helemaal rechtop kon, dus dat was ook geen goede keus…

daarna een mutsy (2ehands)… liep ontzettend heerlijk, maar 1 kant van het buggy gedeelte knapte zo doormidden

daarna een firstwheels (NIEUW!!) man man wat een ellende met dat ding… gelukkig hadden we deze keer dus garantie… we hebben deze wagen ong 2 a 3 maand gehad… inmiddels hadden we toen het 3e onderstel en 2e buggygedeelte… een grote ramp dus…

daarna voor een bugaboo(NIEUW) gegaan… (in september gekocht)… een probleemloze wagen werd ons verteld… maar dat was dus bij ons niet zo… hij is al 2 keer gerepareerd… de eerste keer was het ding doorgedraait waarmee je de duwstang hoger kan zetten… daarna klikte de duwstang niet meer vast als je em uitklapte… moest ons natuurlijk weer overkomen… ik ben verder wel tevreden over de bugaboo… loopt heerlijk licht… dat je de duwstang ook de andere kant op kan doen vind ik ook fijn… de prijs is alleen wat minder :wink:

tja ik heb een xadventure kinderwagen van snoopy voor de kleine,en ik heb hem al wat uitgeprobeerd ik vindt hem heerlijk rijden,maar het is een wat ouder model,maar wel met zwenkwiel.

Ik heb hem ook en ik heb een beetje dubbele gevoelens over dat ding

Met de kinderwagenbak erop geen problemen prima ding lekker groot kan je kleintje een tijd in liggen (tenzij je uk er net als Jamy ineens genoeg van heeft)

Ik heb er nu dus een wandelwagen van gemaakt en dat vindt ik dus eigenlijk niet zo handig omdat je dat dus vastklikt op het frame en met allerlei trekriempjes enzo dus nu kan ie niet zo maar meer uit elkaar dat is niet handig in de auto, en ik woon in een flat en ik moet 1 klein trapje af en dat is toch net iets te avontuurlijk met de kleine erin.

Heel gedoe dus kinderwagen naar beneden kleine ophalen in de koude hal Jamy in dat ding gespen. En dan moet je ook nog terug met je boodaschappen :? . Maar goed als je genoeg ruimte heb in de kofferbak van je auto (hatchback is aan te raden) en geen last hebt van trapjes is het een heerlijk ding.

Groetjes Yvette

Ik heb een Mutsaerts en ben daar heel erg tevreden over.

Deze rijdt lekker en ligt lekker in t bos, vrij stabiel.

In de winkel is voor ons de Quinny afgeraden, omdat t buggy gedeelte niet helemaal plat kan en dat wilde we wel als de kleine groot genoeg zou zijn om daar in t passen. Ik wil zelf ook graag zo plat mogelijk liggen.

Heel veel succes met t uitzoeken van een model en kies wat je zelf wil en probeer zoveel mogelijk.

Groetjes Viola

De quinny is mij ook afgeraden… Ik vind de speedy, de buzz en de zapp zo ielig eruit zien. Daarbij zouden ze niet fijn rijden in het bos.

Ik zoek een wandelwagen die makkelijk te besturen is (in het bos en in de stad), niet zwaar, een niet al te lage bak… Zoals bij de bugaboo, daar ligt het kind nog net op de grond. Ik ben zelf erg groot dus zo’n wagen is niks voor mij. Daarbij zijn de wieltjes zo ielig en klein. Ons is ook een 4 wielige wandelwagen afgeraden. Omdat zo’n wandelwagen op 4 punten wiebeld. een 3-wielige wandelwagen maar op 3, dus stabieler zou zijn…

Er zijn er zoveel… :?

hij is idd wel makkelijk te besturen en het handvat kan je ook hoger zetten, in het bos kan ie ook moeten wel de banden goed hard zijn.

voor dat soort dingen is ie uitermate geschikt, en hij is niet ielig te noemen.

Wij hebben de X-Adventure Running Swivel.

Ik ben er hartstikke tevreden over. Kinderwagenbak is ruim zodat je kleintje er een flinke periode inpast. Nathalie is nu 7 maanden en past er nog op dus als wij 's avonds op visite gaan, gaat de bak mee als “bedje”.

De wandelwageninzet zit er nu een maand of 2 op. Hier geen probleem trouwens om hem nu in te klappen.

Hij rijdt prima, heel wendbaar.

Kortom een prima wagen voor een prima prijs!!!

En in het bos is het ook een prima wagen. Wij gaan geregeld met Nathalie naar het bos.

Marieke

hier een wandelwagen uitprobeer-bevalt het niet-gaat t weer weg freak :mrgreen: :oops:

heb inmiddels ervaring met:

Teutonia, bebe confort, kiwi explorer, nog een bebe confort, X adventure twinco, mountain terrain duo, mountain terrain single, bugaboo frog, mutsy urban Rider met enkele en duoseat en Urban jungle…

Teutonia is degelijk en goed, maar niet zo bekend. Vind ze wel log.

Bebe confort vind ik prima, maar minder op ruig terrein door de kleine wielen.

X adventure twinco vond ik fijne wagen, maar is mij veel te “plastic-erig” en de twinco was loeizwaar.

Mountain Terrain duo, super ding, weggedaan omdat we hem gewoon niet meer nodig hadden.

Mountain terrain single, hebben we nog steeds staan, crossen we dagelijks mee door het bos. Nadeel is dat hij geen zwenkwiel heeft.

Bugaboo, rijd fijn op straat, ramp in het bos door die zwenkwieltjes en op het strand werkt ie ook niet, bovendien verkleurt hij waar je bij staat. de prijs is al genoemd :thumbdown: Wij rijden te vaak in het bos om de bugaboo ideaal te vinden.

Mutsy, fijn met de duoseat in de stad, maar wederom een ramp als je ermee het bos in wil. Niet vooruit te duwen en de duwstang klapt in als je flink kracht zet om door mul zand te komen… behoeft ook veel onderhoud.

We hebben nu dus 1 enkele mt, hadden we dus al, blijf ik super vinden, maar omdat ik in de stad wel een zwenkwiel miste hebben we er een 2e wagen bijgekocht en dit is een Urban jungle, eigelijk hetzelfde als een MT maar dan dus met zwenkwiel. Deze voldoet gewoon aan alle eisen, hij is licht, wendbaar, makkelijk in te klappen, behoud wat marktwaarde en heeft een royale reiswieg en is ruig genoeg voor in het bos en op het strand

Wij hebben een X-adventure en zijn er erg blij mee.

Sam heeft lang in de kinderwagenbak gelegen en lange tijd was het ook zijn bedje als we ergens logeerden. De wandelwagen bevalt ook prima alleen vind ik deze moeilijker in de auto te krijgen.

De wagen is heel wendbaar en rijdt licht. In het bos en op strand rijdt hij goed. Het nadeel vind ik wel dat er zeer waarschijnlijk geen plankje op te monteren is, waarop Sam er kan staan als de baby er straks in ligt.

Quinny Buzz… heerlijk klein, compact en makkelijk. We gebruiken 'em al anderhalf jaar. Eerst met reiswieg, toen met Cosi erin en later de normale buggy zit. Omdat zelfs de Buzz best groot is hebben we voor korte uitjes hebben we overigens een 2e hands “huis-tuin-en-keuken” buggietje gekocht, zo’n hele lichte, simpele buggy. Reuze handig als je even niet kunt sjouwen zoals nu in hoogzwangere toestand en best te doen voor de kleine zolang ze niet te lang hoeft te zitten :wink: .