Wunderland Kalkar, echt all in??

We hebben via een aanbieding van marktplaats goekope kaartjes voor Wunderland Kalkar op de kop weten te tikken.

We hadden gezien dat het all in is, dus met onbeperkt frietjes, ijs, koffie, thee en frisdrank.

Wie weet in hoeverre dit ook daadwerkelijk zo is?



We hebben nergens kleine lettertjes kunne ontdekken maar ja je weet nooit met zoiets, sta je straks daar en moet je toch ergens voor betalen.



Dus, wie is er geweest en wat zijn de ervaringen?

Ik ben er niet geweest, maar het is echt all in!

Volgens mij is dat dezelfde formule als Drouwenerzand en dat is echt all in… Althans, frisdrank niet, alleen ranja - water - koffie - thee… Maar wij drinken sowieso zelden frisdrank.

wij zijn er twee jaar geleden geweest, en het is echt all in. frisdrank, ijs, friet en volgens mij ook een snack zoals kroket en frikandel.

maar de kwaliteit was bagger moet ik eerlijk zeggen…



voor die prijs kan je misschien ook niet zo heel veel kwa eten verwachten :smiley:

@ClaudiaJurgen wrote:

wij zijn er twee jaar geleden geweest, en het is echt all in. frisdrank, ijs, friet en volgens mij ook een snack zoals kroket en frikandel.

maar de kwaliteit was bagger moet ik eerlijk zeggen…



voor die prijs kan je misschien ook niet zo heel veel kwa eten verwachten :smiley:




Oké en was het dan ook echt onbeperkt of krijg je bonnen of zo?

B’Elanna is toevallig vandaag geweest en die vond de patat erg lekker. Ijsjes was softijs en erg lekker en drinken kon je zo pakken…

frikandellen heeft ze niet gezien…



En park vond ze helemaal leuk :wink:

@wisje wrote:

B’Elanna is toevallig vandaag geweest en die vond de patat erg lekker. Ijsjes was softijs en erg lekker en drinken kon je zo pakken…

frikandellen heeft ze niet gezien…



En park vond ze helemaal leuk :wink:




Nee als je dat in Duitsland besteld (min de N) krijg je een gehaktbal :mrgreen:



Maar goed om te weten :mrgreen: bedankt :thumbup: