Wow....dat is een tijd geleden..

Ow Esseke wauw! :inlove:

Ik reageer hier bijna nooit meer maar dit is wel een reactie waard!

Van harte gefeliciteerd, ik wens je een fantastische zwangerschap toe!

Juf Essie! Jaaaa, wat geweldig ! Van harte gefeliciteerd. Wat een heerlijk nieuws

:inlove:

Hai…



Wat leuk om al die namen weer tegen te komen haha die goede oude tijd :smiley:



Ben ook bijna nooit meer hier te vinden… maar net even tijd over om toch nog even te spieken haha…



Veel zie ik nog wel op FB, echt leuk om even in dit topic te lezen.



Groetjes Chantal

Zwaait naar iedereen ,



Juf Essie wauw gefeliciteerd :inlove:



Hier ook alles zijn gangetje. Ivan bijna 6, Lynn bijna 4 en is al op school. Noah bijna 2,5 jaar.



Bijzonder hoe het opeens leeg loopt, heb hier altijd met veel plezier geschreven tijdens de zwangerschap en babytijd.

Ik waai idd ook nog af en toe eens langs, en het is gewoon bizar om te zien hoe weinig er geschreven wordt.



Jammer dat er na de ´oude garde´ geen nieuwe aanwas meer is gekomen.

Grappig om hier iedereen van “ooit” te zien met een berichtje…



Ooit idd de berichten niet bij te houden, nu verandert er soms weken amper iets. Ik lees nog wel, maar heb ook echt de behoefte niet meer om te schrijven. Al heb ik altijd veel lol gehad als er weer eens verwarring was ontstaan over mijn Ruud… :lol:



Wel heel leuk dat velen via hier ook vrienden hebben gemaakt. Hier een paar op facebook en dat is prima, sommigen ook in real life en idd, heel gezellig. Maar het leven gaat verder en soms besluit je ook om voor jezelf en je gezin de juiste keuzes te maken en neem je juist afscheid.



Hier was mijn nieuwjaarsresolutie voor 2014 om te stoppen met KOK en dat heb ik ook gedaan… Suus is inmiddels schoolgaand, Niek is 10, mijn dierbare oma die een aantal jaar elke keer op t randje hing is uiteindelijk in februari toch overleden in haar slaap op 98,5 jarige leeftijd, ik ben 27 kilo afgevallen op eigen houtje en still counting want ik stop pas als ik mijn streef gewicht heb behaald en het gaat hier gewoon heel goed.



Alle leuke en goede dingen komen een keer tot een eindpunt en voor mij was dat januari 2014 als het op KOK aankomt.

Dus ook vanuit het Zwolsche maar eens een zwaai!!



Enne… Mayo, gefeliciteerd, geweldig nieuws en dit keer duimen voor die eindstreep! :-*

Kwam even gluren en moet reageren.

Esseke gefeliciteerd wat een heerlijk wonder! :inlove:



(mijn oudste is van sept 2005 dus uit die tijd “ken” ik je nog)

Bedankt allemaal voor de felicitaties!

Het gaat prima :slight_smile:

Morgen alweer 23 weken zwanger!

We hebben een mooie 20 weken echo gehad laatst!

ben benieuwd of ik nog herkent word hahaha ook dacht opeens heyyy hoe zou het op KOK zijn :smiley: :smiley: :smiley: