Wow....dat is een tijd geleden..

Hihii over 15 dgn exact 10 jaar onder eigen

naam hier.

@Marieke_5000 wrote:

@mayo28 wrote:
:inlove:



eind november :wink:

(hoop ik, bij mij weet je het nooit… :mrgreen: :shock: )




Ow, slik, wauwie, slik, gefeliciteerd lieve Mayo!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:






aaah wat lief, dankje :-*





Ik heb het ook niet van de daken geschreeuwd hoor, zelfs nog niks op fb gezet. Moet ik eigenlijk wel gaan doen. Het is gewoon écht zo :inlove:, ik moet het alleen zelf nog even gaan geloven :angel:

Zwaai :smiley: Ik was destijds vooral actief in het borstvoedingsgedeelte, maar ben door persoonlijke omstandigheden uiteindelijk een hele tijd uit de running geweest. Gelukkig heb ik mijn draai nu toch weer gevonden en kom ik af en toe even kijken op KoK, gezellig!

Ik zag Madre net ook ergens langs komen. Leuk die "ken"ik ook nog wel.



Ik schrijf vanaf 2004 mee. En das best een lange tijd. Leuke contacten overgehouden aan het forum en er zijn een aantal dingen die ik nooit zou vergeten.

De meeting maar ook het overlijden van een aantal vrouwen hier. Pfoefff heftig hoor.



Ik zal weer wat vaker komen spieken hier.

was ik ook even… toch even gluren nog zo af en toe… bij mij zitten hier ook vele mooie herinneringen…



sommige in het echie mogen ontmoeten… leuke vrienden aan overgehouden… pas geleden nog een date gehad met Hedwich, marieke en jannie… echt supergezellig gehad… we hadden het gevoel elkaar al jaren heel goed te kennen maar elkaar nog nooit in het echt gezien… door een verslavend spelletje elkaar toch weer meer gaan spreken en laatst hele leuke date gehad in zwolle



Maar ook wel veel verdriet hier gezien , vlinderkindjes die mij heel erg bij zijn gebleven (Daan :vlinder: , Elliot :vlinder: Lewi :vlinder: Jasmijn :vlinder: ) en het vreselijke gemis van Hennie :cry: (missygirl)



ja zo af en toe moet ik even weer gluren… even kijken naar een stukje geschiedenis die we gedeeld hebben…

@Esther75 wrote:

Ik ben hier ook al heel lang niet geweest. Gelukkig wist ik het ww nog. Dat had Heleen nog ooit voor me gewijzigd.

Inmiddels is onze oudste al 13 en onze zomerzon is 10. Wat een tijd geleden. Ik zie Marite ook in dit topic, mede zomerzon mama van Thomas. Ik ga even verder lezen, ik herken echt wel een paar namen, zag ook Jannigje, Hedwich en Bianca :smiley:

Het is dan altijd nog de vraag wie mij nog kent, want dat moet al 6 jaar geleden zijn.


Ik ken jou ook nog wel. Tuurlijk :slight_smile:

Leuk om steeds meer van de oude garde terug te zien.



Zal er dan toch nog een laatste oude garde meeting komen?



Jannigje

Hallo! Dan zwaai ik hier ook even naar iedereen en allen die mij mss nog kennen :slight_smile:

zwaai

Ja Hoor Crien, nog heel goed.



Kwebbel tuuurlijk ook



Oessie, tja jou zou ik eigenlijk ook eens moeten ontmoeten ik doe alleen geen verslavende spelletjes das dan weer jammer. :-* :-*

Ga iets minder lang terug dan velen van jullie, maar zwaaaai (ik was ooit wel in kidzcity 1x)

Wat grappig om al die oude bekende namen terug te lezen. Ik gluur hier ook nog af en toe. Ik was nooit van de uitjes maar namen en gezichten van kinderen op foto’s kan ik me nog goed herinneren. Mijn oudste (Indy) is inmiddels 11, gaat naar de middelbare school na de vakantie en Kes is 9 en gaat na de zomervakantie al naar groep 7!

Superleuk om al die ‘oude bekenden’ weer te lezen!



Marite en Esther, ik schreef ook in het zomerzon-topic mee. Dus ook al zeker 8 jaar actief (onder mijn oude account).

Fijn te lezen dat het zo goed gaat met iedereen!!

Bianca onze Oessie is een schatje hoor :inlove:

Kom anders een keertje mee!!



Ik heb hier een hele goede vriendin leren kennen bij de meimama’s, Eppo, waar ik nog steeds contact mee heb.



Mij is ook veel bijgebleven, de hartverwarmende reacties na het overlijden van mijn schoonouders gisteren 4 jaar geleden, het topic wat Eppo geopend had op de dag dat Wessel geboren werd, ik lees dat nog geregeld terug en blijf erom lachen, al die reacties :lol:



Maar ook het overlijden van mijn mede meimama Mo*, zoveel op msn gekletst maar nooit de kans gekregen om in het eggie over onze Naatje en Nootje te kletsen :cry:

Wel heb ik haar kinderen mogen ontmoeten bij een meeting.

Mo leeft door in hen :inlove:

Zal ik dan ook maar eens zwaaien? :smiley:

mijn 20.000ste bericht. :shifty:



De kok-tijd, het was me wat. Een dorp an sich, met lief en leed, kliekjes en einselgangers, felle discussies en onzinnige spelletjes :mrgreen:



Bizar hoe dat dorp in relatief korte tijd is leeggelopen. Maar voor velen was het blijkbaar tegelijkertijd de tijd om verder te gaan, en echt nieuwe aanwas is er zo te zien niet echt meer gekomen sindsdien.





zwaai naar iedereen die me nog kent van toen. -zwaaismiley ontbreekt, lekkere afsluiter dan :lol: .

Och gewoon saai zwaaien is toch ook niet des Fieps…

herinnert zich kok-tijd ook als een heeeele fijne tijd !!



zwaait ook effe enthousiast naar alle ‘oude’ bekenden

Zal ik ook even zwaaien dan?

Grappig om weer wat oude namen terug te zien, ik dacht even kijken hoe het hier gaat :mrgreen:

Hier gaat het in ieder geval goed, Ryan is alweer 10 en Nina is 6.

Ik woon inmiddels met de kinderen, hond en kat in het Westland en we vermaken ons prima hier.

Hoi!! :wink:

Wat grappig how time flies eigenlijk he?! Ik lees af en toe hier nog bij, post af en toe wat maar de drukte van eerst (ongeveer 7,5 jaar geleden voor mij dan) is echt weg. Inderdaad: misschien was het tijd voor iedereen om gedag te zeggen en een nieuwe groep ontstaat niet echt. #Realiseert zich dat het dan voor mij misschien ook wel eens tijd is om dag te zeggen, de baby-periode e.d. is toch ook wel echt voorbij#

Wat leuk zeg!

Nog meer bekende namen!



Ik schreef destijds een poosje mee met Spooky in het Oktober-mama’s topic.

Helaas ging het bij ons mis, maar ik heb tot de geboorte van alle oktober 2005 kindjes meegelezen.

Zo leuk!



En nu… na 10 jaar… kan ik weer in een maand mama’s topic meeschrijven.

Het was een hele grote verrassing en zomaar ineens spontaan!

Eind maart/begin april verwachten wij ons eerste kindje!

Na al die jaren hadden we het niet meer verwacht.

We hadden ons er overheen gezet, maar toch gebeurt het dan ineens.



Het is natuurlijk nog wel even spannend, maar de eerste echo zag er prima uit met een mooi kloppend hartje :inlove:



Liefs ‘Juf-Essie’

Wauw wat super voor jullie Esseke!!! Gefeliciteerd!! Geniet ervan!