Wortels!!

Gisteren en vandaag heeft Stijn voor de 1e en 2e x wortels gehad!

Hij vond het heerlijk, maar ja je raad het al, zijn hele snoet zat eronder.

Meneer vond het zo leuk dat hij tussendoor begon te kletsen en te lachen waardoor er dus oranje spetters op zijn broek kwamen.

Ik heb gisteren zijn snoet gepoetst met een nat doekje, dat was geen succes, vandaag snoetepoetsers en ook dat was drama, en als het nou hielp? Hij is nog steeds oranje, dus wat is de tip?

En krijg ik de spetters gewoon uit zijn broek in de was?

Nadat hij een half potje gehad heeft kreeg hij nog een halve fles, en ook die is oranje, dus iemand daar nog tips voor?

@mimi82 wrote:

Gisteren en vandaag heeft Stijn voor de 1e en 2e x wortels gehad!

Hij vond het heerlijk, maar ja je raad het al, zijn hele snoet zat eronder.

Meneer vond het zo leuk dat hij tussendoor begon te kletsen en te lachen waardoor er dus oranje spetters op zijn broek kwamen.

Ik heb gisteren zijn snoet gepoetst met een nat doekje, dat was geen succes, vandaag snoetepoetsers en ook dat was drama, en als het nou hielp? Hij is nog steeds oranje, dus wat is de tip?

En krijg ik de spetters gewoon uit zijn broek in de was?

Nadat hij een half potje gehad heeft kreeg hij nog een halve fles, en ook die is oranje, dus iemand daar nog tips voor?

zelf worteltjes koken en geen potjes gebruiken :wink:

Die potjes wortel vind ik zoooooo vreselijk eruit zien :oops: .

Het is niet dat ze hier nooit een potje hebben gehad, maar wortel dus echt nog nooit.

Maar voor de vlekken eh ik zou het eigenlijk niet weten.

hier ook het zelfde probleem.

De vlekken krijg ik er ook niet meer uit. En het meest vervelende is dat ze na de fles ook nog wel wat terug geeft en dan worden de kleertjes alsnog oranje. Bij mijn zoontje vond ik dat minder erg, want die had vaak andere kleur kleertjes aan.Maar voor mijn dochter is het toch veel wit en roze.

Heb laatst een tip van iemand geprobeerd,maar dat hielp ook niet helemaal. De kleding in de zon leggen dan verbleekt de vlek.

En de speen krijg ik ook niet meer zoals hij was.

Maar als je zelf worteltjes maakt dan blijf je toch de kleurstof houden?

@wishfull wrote:

Maar als je zelf worteltjes maakt dan blijf je toch de kleurstof houden?

dat wel, maar ik heb nog nooit problemen gehad om die vlekken eruit te krijgen, dus wie weet maakt het toch verschil tussen puur wortel en wortelpotje.

bij mij maakt dat niet uit, gewone wortels of potje wortel, het zijn rot vlekken.

een wit shirt leg ik in een emmer met water gemengt met bleek water.

maat uit een gekleurd shirt, tja dat doet mn moeder :oops:

Dasty!!! Die gele sprayfles van de Wibra, gewoon vlek op kleding inspuiten, even laten inwerken en in de machine gooien :smiley:

vloeibare groene zeep en dan in de wasmachine

Vreselijk die vlekken, ik heb nu die Ariel vlekkenspray gekocht op advies van een vriendin, ben benieuwd :?

Ik heb de ultieme tip: als ik mijn dochter (thuis dan, buiten toch niet) iets geef dat heel erg vlekt, zet ik haar lekker met alleen een luier aan in de kinderstoel :lol:

@Veertjeg wrote:

Ik heb de ultieme tip: als ik mijn dochter (thuis dan, buiten toch niet) iets geef dat heel erg vlekt, zet ik haar lekker met alleen een luier aan in de kinderstoel :lol:
:thumbup:

Ik gaf altijd met een oud t shirt van mij :inlove:

wontels zijn verschikkelijk (en dat vindt lucas inmiddels ook)

er zijn een hoop kleertjes geweest die ik niet meer door kan geven…

kleertjes laten opdrogen in de zon… :slight_smile:

en gewoon met een washandje zijn snoetje proper maken? :think: