Wortelkanaalbehandeling

Pijn hoort er wel bij er is natuurlijk nog al wat gebeurd van binnen met zo’n behandeling. Maar het moet wel met de dag afnemen.

Ik had tot aan gisteren dat eht echt gevoelig was als ik er op drukte of voor over hing of er mee wou eten. MAar dat zakt nu weg, ik weet dat ik dat de vorige keer ook had. Maar als het niet minder wordt dan zou ik absoluut bellen.

En de kosten tja… de vorige rekening was 202 euro. En ik heb twee kanalen in de kiezen :? dus xtra duur.

Heel veel succes!

Ingrid :-*

@manuela wrote:

Pijn hoort er wel bij er is natuurlijk nog al wat gebeurd van binnen met zo’n behandeling. Maar het moet wel met de dag afnemen.

ja klopt natuurlijk… er is een verschil tussen “ontstekingspijn” en “na-pijn”…

maar zooooo gevoelig dat het bij ietsje aantikken al pijn doet..... :cry:
En de kosten tja... de vorige rekening was 202 euro. En ik heb twee kanalen in de kiezen :? dus xtra duur.

tsja.. en weet je..... soms zijn er 3 kanalen....
:sick:

nou de wortelkanaalbehandeling op zich zou al iets van 270 euro kosten geloof ik :think:

Ze hadden het vorige keer nog over 70 euro erbovenop maar zal inmiddels al wel een stuk meer zijn.

Ik dacht dat ze het over 4 kanalen hadden maar dat kan dan niet?

@Mekkie wrote:

nou de wortelkanaalbehandeling op zich zou al iets van 270 euro kosten geloof ik :think:

Ze hadden het vorige keer nog over 70 euro erbovenop maar zal inmiddels al wel een stuk meer zijn.

ik was voor de wortelkanaalbehandeling 273 euro kwijt… Daarna nog 2x teruggeweest en uiteindelijk dat rotding laten trekken…

kostte mij dus ong 400euro in totaal dus voor mij nooit meer een wortelkanaalbehandeling…

Als je naar de kaakchirurg gaat dan ben je een stuk no-claim kwijt en waarschijnlijk als hij iets gaat doen ben je hem gelijk helemaal kwijt (255 euro)…

gr patricia

ik hoef nooit bij te betalen. Ik heb basis plus aanvullend bij de izz

@babylover wrote:

@Mekkie wrote:

ik was voor de wortelkanaalbehandeling 273 euro kwijt… Daarna nog 2x teruggeweest en uiteindelijk dat rotding laten trekken…

kostte mij dus ong 400euro in totaal dus voor mij nooit meer een wortelkanaalbehandeling…

Als je naar de kaakchirurg gaat dan ben je een stuk no-claim kwijt en waarschijnlijk als hij iets gaat doen ben je hem gelijk helemaal kwijt (255 euro)…

gr patricia

Ach ja die no claim was ik toch al kwijt

Waarom heb jij die kies uiteindelijk moeten laten trekken?

@Mekkie wrote:

@babylover wrote:
@Mekkie wrote:

gr patricia

Ach ja die no claim was ik toch al kwijt

Waarom heb jij die kies uiteindelijk moeten laten trekken?

omdat ik na 2 ab-kuren en 3 foto’s verder en heel veel pijn en ik niet lekker kon eten op die manier hem er echt uit wilde hebben…

gr patricia

ok!

Ik krijg nu ineens pijn aan de andere kant van mijn gebit :wall:

(probeerde wat zoetigs te eten en AUWWWW! Zou dat op een gaatje of zo kunnen duiden of gewoon overbelast door al zo lang aan een zijde te eten?)

ja kan beide…

oh meis… ik hoop zo dat je niet van de regen in de drup komt…

hoe gaat het nu met “contact-pijn”?

njah t gaat langzaamaan beter. Maar ik kan er nog niet mee eten. Kan er op liggen maar doet nog wel pijn (alleen niet meer zo extreem).