Wordt het ooit makkelijker?

Meis ik herken het natuurlijk niet maar wil je wel even een dikke knuffel brengen :hug:

Oh gats Danielle :cry: :-* Hopelijk meer succes met je andere vriezerbeebjes! :pray:

Ha heb mijn man al meerdere keren verteld dat huizen wat voordeliger zijn etc 8) maar hij vind het ‘te ver weg’ ivm zijn werkmogelijkheden. :wink: Dus tja dan maar de weekenden. We komen er net weer vandaan. Gezellig even naar Duitsland geweest om te shoppen en een hapje meegegeten. Kleine man de grootste lol gehad en opa oma en tante ook. Aan de andere kant moet ik er geloof ik de komende 20 jaren niet aan denken om te verhuizen. :shifty: We hebben net een nieuwe keuken uitgezocht die we rond eind dit jaar laten plaatsen. En het is ook wel te rijden voor het weekend. Zelfs de trein is goed te doen wat het is een rechtstreekse verbinding. :dance:

Maar nu ben ik natuurlijk wel aagje wat je in Borne hebt gevonden. In Zutphen heb ik ook een leuk winkeltje (2 eigenlijk) dus mocht je ooit hier willen shoppen omdat de kinderbijslag er op staat. :wink:

Mier gefeliciteerd!! Altijd fijn te lezen dat het echt kan!

Dus niet meer naar hengelo dan?

Ach zutphen is ook leuk, ik heb er familie wonen :mrgreen: En idd lekker met het synthus treintje heen en weer.

In borne zit kleine kabouter. Ze hadden daar eerst pointer maar das eruit ivm gedonder met leveranciers. Nu verkopen ze voor jongens s-company.

Leuke engelse stijl kleding, beetje kak maar wel erg leuk.

En je hebt kids en co ook nog. Die verkopen ook de bekende kleding merken en is dus weer iets duurder, maar wel leuk!

Oooh kak is leuk!! Ik combi vaak bv een lekker kak polootje met een spijkerbroek :lol: Al een hele tijd geleden had ik onwijze mazzel dat de Action spijkerbroekjes had…voor niet schrikken; 3 euro :shock: Nah dan mag een polootje ook wel een keer ietsje meer kosten toch? :mrgreen:

Hier zitten eigenlijk maar 2 shops waar je echt leuk spul kunt scoren (verder wel Zeeman en Hema etc waar ik ook niet ontevreden over ben) en dat is Kidss (in Mom2Be die heeft de wat duurdere positiemode) allerlei heerlijk merkspul zoals Name it bv, Esprit. En dan Ballio, daar slaag ik eigenlijk altijd erg goed voor de kraamkadootjes en als ik eens een wat duurdere jas wil kopen. Veel merk zoals Dirkje BFC etc. te kjoet iig allemaal dus meestal mag ik er van mezelf pas heen als er iets bijzonders is waar we heen moeten zoals een bruiloft :lol:

Chantal, hoe gaat het meid? :-*

Als ik het zo lees, krijg ik weer de kriebels. Niet om er weer aan te beginnen, maar de frustratie, angst en (wan)hoop komen weer naar boven. Dezelfde gevoelens die jij omschrijft.

Wij hebben het hele traject afgesloten en pas sinds een paar maanden kan ik zeggen dat het (bij mij) echt wel minder geworden is.

We zijn ons gaan richten op andere dingen, die het leven ook leuk en spannend maken. We hebben het kindjes krijgen naast ons neer gelegd en zijn er aardig gerust op.

Natuurlijk zijn er momenten dat we het even niet trekken (kinderfeestjes ed), maar al met al doen we het best goed dacht ik zo :wink:

Jij zit in een nog heeeeel andere fase. Dan kun je niet eens denken aan ‘stoppen’

Moet je ook niet doen, want jouw lichaam en geest willen nog heel graag.

Richt je op nu en probeer niet te ver vooruit te kijken. Klinkt heel eenvoudig als ik het zo zeg en dat is het natuurlijk niet. Maar probeer te leven per poging. Even jezelf weer oppakken en op naar de volgende stap. Dat is ook een stap in het hele proces.

Voor jouw man is IVF nog ver weg, omdat er nog 3 pogingen IUI zijn. Kan goed zijn dat wanneer IVF voor de deur staat, hij er wel voor open kan staan. (mannen denken nu eenmaal eenvoudiger en stap voor stap)

Sterkte in ieder geval!! :hug:

Nicje bedankt voor je ervaring. Lijkt me voor jou ook niet makkelijk als je zo terug kijkt op de afgelopen jaren. Dikke :hug:

Noortje: Het gaat goed. Ik krabbel langzamerhand weer boven. Ben aan de ene kant wel blij dat we nu niet naar het zkh moeten maar aan de andere kant kriebelt het ook wel. Voelt soms ook wel dat we een kans laten schieten deze maand, dan toch maar weer zelf een poging wagen :wink:

Maar hoe gaat het met jou?

Goed hoor meis…

Af en toe behoorlijk misselijk, dan moet ik snel wat eten… (klinkt gek hè?)… Maar we zijn dé 10 weken voorbij.

Goed je best doen dan, deze maand… wie weet… de wonderen zijn echt de wereld niet uit… :hug: :pray:

:-* [/spoiler]

Noortje super zeg da 10 weken al voorbij. Je hebt er gewoon al een kwart opzitten.

Enne laat die kwaaltjes maar komen, haha. Woensdag weer naar de gyn en echo?

verslag gyn:

Zaadkwaliteit van hub is dus net op het randje… Hebben nu ook gevraagd wat het was. de 1e x was 0.6 miljoen, 2e x 2,7 miljoen en de 3e x 1,1, miljoen.

Even voor de duidelijkheid, toen ik zwanger raakte van Tycho was dat 27,3 miljoen. Dus het is echt heel veel slechter.

Hub moet nu een afspraak maken in Enschede voor een opzwemtest. Kijken wat daar uitkomt. Als Enschede zegt dat het zaad te slecht is voor IUI moeten we dus naar Enschede en Zwolle naar het zkh voor IVF.

Maar voor een IVF behandeling mag mijn bmi niet hoger zijn dan 32/34 en ik zit nu op bijna 37. Dus ik moet zo’n 15 tot 20 kilo gaan afvallen. Dus ook een verwijzing voor previtas (afslankkliniek in het zkh)

Heb daar gelijk een afspraak gemaakt en kan vandaag om 11.45 al terecht.

Maar we hoeven ovlgend de gyn pas weer te komen in mei, dus tot die tijd doen we dus niks… Maar hub wil kijken of hij volgende week in enschede terecht kan en dan in april naar de gyn gaan.

Dus al met al was het niet echt wat ik er van verwacht had maar wel waar ik juist zo bang voor was…

Maar wat er ook gebeurd, we gaan ervoor

Heh meis wat een tegenvaller :cry: .

De zaadkwaliteit is idd heel veel verslechterd :frowning: .

Ik wil je ff een heeeeeele dikke knuffel geven.

Het is zoiets zwaars.

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat…

Blijf je volgen

:kaars: xxxxx

@ Krabje

Wow dat is een verschil met eerst :shock: :hug:

Meissie toch, niet zo’n fijne uitslag :hug:

Wel ontzettend top dat jullie er voor gaan :thumbup:

:hug: :-*