Wordt gek van vermoeidheid en pijn in rug. Wie nog meer ?

Zit sinds 2 1/2 week in ziektewet i.v.m. pijn in onderrug, door dokter doorverwezen naar fysio (ben nu 27 weken zwanger). Verder was (en nu nog steeds) erg moe, dus dokter heeft mij laten bloedprikken, geen last van suiker e.d. Maar heb dus ergens in mijn lichaam een kleine ontsteking zitten waardoor ik dus waarschijnlijk zo moe van ben. Nu 2 weken later, nog steeds erg moe (als ik samen met iemand boodschappen heb gedaan, dan ben ik al versleten). Verder slaap ik in de middag. En moet goed plannen wat ik doe, want anders trek ik het niet meer. En al sinds weken hoofdpijn en als ik 's ochtends wakker wordt, dan heb ik het gevoel dat ik overreden bent door een vrachtwagen.

Vanochtend weer bloed geprikt, want dokter wil uitsluiten of ik pfeiffer heb (of ik daar blij mee moet zijn).

Gelukkig gaat alles goed met de baby. Alleen nu wil mijn baas weten wanneer ik wil werken. Terwijl de dokter, VK zeggen dat ik het rustig aan moet doen en luisteren naar mijn lichaam. En volgens de fysio is het ook niet echt verstandig dat ik ga werken (werk in een winkel). Want staan en te veel lopen is niet zo verstandig.

Wie heeft er nog meer last van ???

Ik ben morgen 18 weken zwanger, gelukkig niet echt last van de rug maar wel van vermoeidheid, dokter houd me onder controle ivm bloeddruk en eiwitten, moet volgende week weer terug. Dokter dacht aan mijn ogen te zien dat ik bloedarmoede had, maar mijn hb was 8,8, niet echt te rijmen.

Ik ben vandaag weer wezen werken, zit ook al een poos gedeeltelijk/helemaal in de ziektewet. Heb er zelf voor gekozen naar mijn werk te gaan, niet langer dan een ochtend te werken en wanneer het niet gaat eerder naar huis, al werk ik maar 2 uur. Moet zeggen dat dat redelijk goed is gegaan maar wel gebroken tegen de tijd dat ik naar huis ging.

Ook ik kan mijn baas niet vertellen wanneer ik kom werken, ik moet het van dag tot dag bekijken en dan ook nog eens hoelang ik die dag kom. Ik heb morgen weer een gesprek met de arbo dus we zullen zien wat die te zeggen heeft maar de vorige keer gaf die aan op geleide van kunnen weer beginnen.

Sterkte en succes met alles meid.