hey wat rot dat je toch bent gaan menstrueren zeg das altijd een klotegevoel,
op naar de volgende ronde :-*
Weet absoluut nog niet echt wat we willen gaan doen, ik wou dat de menstruatie gewoon in 1 x door ging zetten en niet af en toe wat rozig bloed…Gek wordt ik er van :?
Jeetje wat vervelend - roze beetjes verliezen heb ik meestal gehad nadat ik wel het idee had bevrucht te zijn geraakt maar ja het zette dan niet door.
Veel sterkte met het maken van je beslissingen - en probeer het desnoods nog gewoon de komende twee maanden. Wie weet zet het dan wel goed door.
Ik zit al vroeg achter de pc 8) maar tot nu toe nog geen heftige menstruatie, wordt er kriebelig van. Vanaf gisteravond nog maar heel miniem roze achtig bloedverlies (kun je het bijna niet noemen). Gistermiddag dacht ik nu zet het door want het was 1 x helder rood bloed, dus voorzorgsmaatregelen getroffen maar er bleek verder hierna niks meer te komen.
Ik voel me helemaal niet lekker en heb nergens zin in. Wil gewoon nu duidelijkheid… :**:
Kan ik me voorstellen, je blijft toch hopen als het niet goed doorzet…zal het dan mss toch??
Tja het enige dat je kunt doen is afwachten helaas… :hug:
Ja het stopt niet na 2 weken wachten tot je nod verwacht, de tijd erna is net zo erg en spannend 8) Mijn vriend is meer positiever die zegt zolang het niet doorzet is er nog hoop, maar ik zit te wachten tot ik echt mijn menstruatie krijg…
Tja het was misschien al verwacht, maar mijn menstruatie is net doorgekomen…Ben even helemaal klaar met alles… :vlinder: