Wordfeud

neeh en sexy wel!

@ilsederooy wrote:

Heb de letter x voer ik sex in is het nietnederlands :think:

soms snap ik dat ook niet nee normale woorden en dan kent die ze niet.

@mariska_23 wrote:

@ilsederooy wrote:

Idd, ik probeer wel eens gewoon wat. En, verrassend wat er dan kan. maar wat bet is…

Het is wel verslavend hoor haha. Vindt alleen de worden meteen x of q wel lastig

@ilsederooy wrote:

Het is wel verslavend hoor haha. Vindt alleen de worden meteen x of q wel lastig

Moet je ze op tijd weggeven ik vind het ook erg lastig vooral die Q

seks wel :wink:

quad of aqua pakt hij wel

:wink:

Qat ook, is mijn favoriet.

Ik ben ook om!

AkosuaMaaike voor wie zin heeft in een potje :mrgreen:

ik vind dit zo leuk :smiley:

speel nu 5 potjes tegelijk, maar kom nergens anders meer aan toe :oops:

@mamaartje wrote:

Qat ook, is mijn favoriet.

hahhahaha die gebruik ik ook vaak

volgens mij is dat ook de enige die je zonder u kan gebruiken

Ik speel er ook een aantal tegelijk, de ene gaat als een speer en de andere ga ik af als een gieter :lol:

Ik leg wel regelmatig die telefoon weg anders blijf ik alleen maar spelen :oops:

@GhanaGirl wrote:

Ik ben ook om!

AkosuaMaaike voor wie zin heeft in een potje :mrgreen:

JIj bent dat dus :wink:

Veranderen de woorden wel eens, bedoel eerder kon sex wel en nu niet meer ? Zo kun ik een paar weken terug ook YO spelen, en dat werkt nu ook niet meer :?

@romata wrote:

Veranderen de woorden wel eens, bedoel eerder kon sex wel en nu niet meer ? Zo kun ik een paar weken terug ook YO spelen, en dat werkt nu ook niet meer :?

Is van de week wel een update geweest van het woordenboek, dus misschien dat het daar aan ligt

Yo doet het vandaag wel!!

gisteren had ik de foon nog in mn zak toen ik aan t sporten was, hoorde ik hem de hele tijd afgaan voor wordfeud :lol: sportschoolhouder zei al, zo zeg jij bent populair!

:oops:

vandaag dus maar in de auto laten liggen tijdens t sporten…had ik tien potjes openstaan toen ik terug kwam :lol:

en gisteravond ben ik om tien uur in slaap gevallen met de foon naast me hihi…ben ik nu verslaafd?

Haha, ja dat klinkt nogal verslaafd. Maar goed als ik me 's nachts verveel en niet meer kan slapen pak ik ook rustig mijn telefoon om een paar woorden neer te leggen dus vind het niet vreemd :wink:

Het sheelt dat ik het op mijn tablet pc speel dus soms verplcht ik mezelf dat ding weg te leggen en daarbij kan ik die niet in mijn zak steken… :mrgreen:

@mariska_23 wrote:

@ilsederooy wrote:

Sex is ook geen Nederlands woord :wink: Seks wel.

Maar las net dat sex nu ineens wel kan ofzo? Maar sommige Engelse woorden pakt ie sowieso, en ook zat woordne waar ik nog nooit van heb gehoord :think: