Word ook onze buuv bij Farmville in facebook

@oessie wrote:

weet iemand wat in yoville dat hartje boven in is met die procenten erbij… stond gister op 100% en nu op 96 % :think:

Dat is je energie level als het te laag wordt moet je gaan eten! in de diner of ergens anders waar je energie bij krijgt.

oke thanx :thumbup:

Hallo

Even voor de mensen die mij hebben toegvoegd op farm town

Ik heb er nog 3 staan die geen buren van mij zijn maar ik krijg steed de melding dat ik niet kan toevoegen omdat ik dat al die dag heb gedaan maar is niet zo.

Ik wil jullie wel als buren maar mij lukt het niet jullie toe te voegen dus als jullie het zouden willen proberen.

@babiefreak wrote:

Hallo

Ik heb er nog 3 staan die geen buren van mij zijn maar ik krijg steed de melding dat ik niet kan toevoegen omdat ik dat al die dag heb gedaan maar is niet zo.

Ik wil jullie wel als buren maar mij lukt het niet jullie toe te voegen dus als jullie het zouden willen proberen.

heb je mij er al bij staan???

wat is trouwens het verschil tussen farmville en farm town?

@juudje1985 wrote:

@babiefreak wrote:
Hallo

heb je mij er al bij staan???

wat is trouwens het verschil tussen farmville en farm town?

farmtown kun je bij elkaar oogsten en bloemen water geven.

ik heb gisteravond een compleet veld ananassen geoogst en heb nu bijna genoeg geld voor een boerderij :wink:

ik denk dat ik farmtown wel ietsje leuker vind :wink:

kun je dan voor je buren ook weer wat nieuws erin doen of kan dat niet!!!

@juudje1985 wrote:

kun je dan voor je buren ook weer wat nieuws erin doen of kan dat niet!!!

nee dat kan niet .

zaaien moet je altijd zelf doen.

dat kost natuurlijk geld, zal daar wel door komen.

ja dat is ook zo…

als iemand mijn buuf (ook bij farm town, want heb daar nog maar 3) dan mag je wel ff pben… :smiley:

hahah farmtown ga ik zo maar ens aan beginnen… door farmville een beetje laten liggen :mrgreen:

Moet zeggen dat ik farmville leuker vind dan farmtown/yoville of lilfarm thingie…

@Tweet wrote:

Moet zeggen dat ik farmville leuker vind dan farmtown/yoville of lilfarm thingie…

ja hier idem

vind die het leukste :thumbup:

Hoi

Ik vond farm fille ook eerst leuker daar doen de dieren ook mee en alles is iets mooier vind ik maar in farm town kun je meer doen vind ik zoals bij andere werken en voor je laten werken

ik heb net vet verdient op farmtown…en das wel errug leuk ja :smiley:

@babiefreak wrote:

Hoi

Ik vond farm fille ook eerst leuker daar doen de dieren ook mee en alles is iets mooier vind ik maar in farm town kun je meer doen vind ik zoals bij andere werken en voor je laten werken

bij anderen kan ik niet werken hoor… kan alleen de plantjes water geven… maar niet oogsten…

@juudje1985 wrote:

@babiefreak wrote:
Hoi

bij anderen kan ik niet werken hoor… kan alleen de plantjes water geven… maar niet oogsten…

Als je verder in het spel bent wel hoor

@babiefreak wrote:

@juudje1985 wrote:
@babiefreak wrote:
Hoi

moet je naar de markt gaan.

daar kan dan iemand op je klikken en inhuren :smiley:

@JayDee wrote:

@babiefreak wrote:
@juudje1985 wrote:
@babiefreak wrote:
Hoi

moet je naar de markt gaan.

daar kan dan iemand op je klikken en inhuren :smiley:

ja dat klopt maar volgens mij kan helemaal in het begin niemand inhuren?

Volgens mij kun je bij farm town maar 10 vrienden uitnodigen als buren anders moet de andere partij het doen.

wel om te oogsten geloof ik maar niet om te ploegen

Doet farmville het bij jullie? Ik krijg alleen een witte pagina al een uur :eh:

O en farm life is opeens onzeeeettteeeennnnd ttttttrrrraaaaaggggg :twisted: