Word ook onze buuv bij Farmville in facebook

haha

ik heb er al 3 :smiley:

maar heb nu 17 verschillende cadeaus in mā€™n giftbox.

dus laat ze even staan. nog 3 en ik krijg mā€™n blauwe lintje.

dan heb ik 20 verschillende cadeaus gekregen maar dan moeten jullie me wel helpen :wink: hihi

met een kip of een geit :wink:

Heyy heb nmog geen baby olifantjes gekregen :frowning:

Ik heb jullie er net 1 gestuurd :wink:

oww w8 ik roep weer eens wat hoor!

Ik heb er 2 :mrgreen:

@JayDee wrote:

haha

ik heb er al 3 :smiley:

maar heb nu 17 verschillende cadeaus in mā€™n giftbox.

dus laat ze even staan. nog 3 en ik krijg mā€™n blauwe lintje.

dan heb ik 20 verschillende cadeaus gekregen maar dan moeten jullie me wel helpen :wink: hihi

met een kip of een geit :wink:

ow nu dan 18 want heb je zojuist een olifant gestuurd :mrgreen:

ff wat anders dan een kip of een geit hahahah

ik kan nog helemaal geen olifanten versturenā€¦

ik heb er nu twee ze mogen blijven ze keken me zo lief aan met die grote babyogen, zucht zoiets doe je niet zomaar weg :lol:

en ze staan zo goed bij mn varkentjes en mn konijn

ik heb iedereen eens chaap gestuurd volgens mij|!!

dank zij jullie is me farm weer vergroot! daar was ik nodig aan toe, had chronisch plek tekort voor me boompjes en diertjes! k heb ze maar weer op een rijtje gezet, is wat overzichtelijker!

your welkom :wink:

@kristalkindje wrote:

ik heb er nu twee ze mogen blijven ze keken me zo lief aan met die grote babyogen, zucht zoiets doe je niet zomaar weg :lol:

en ze staan zo goed bij mn varkentjes en mn konijn

hej heb je nog helemaal geen paardenā€¦

weet je ik had een verlaten bruin schaap geaddopteerd :smiley:

die geeft CHOCOLADEMELK :lol: :lol:

mmmmm ik kan ook nog geen paarden versturen :wink:

ook nog geen olifantenā€¦ bij welk level is dat???

een kersenboom voor iedereen.

tenminste al mā€™n farmville vrienden :smiley: vind die altijd zo lief roze :wink:

nee nog geen paarden , wel een kip en een paar schapenā€¦ik wil ook nog wel graag een hondje :mrgreen:

ja die kersenbomen zijn mooi, ik heb al een leuke boomgaardā€¦fijn voor de olifantjes ook :lol:

of zoā€™n luchtballon

een ;uchtballon die heb ik nog niet gezien

die luchtballonnen kon je een tijdje terug voor tien coins krijgen, ivm de miljoenste aanmelding ofoz!

dr zit een zwart schaap in, ze zijn me een sta in de weg, maar ik dnek dat er nog wat mee gaat gebeuren, dat die balon weg gaat en het schaap blijft ofzo!

dat Farm Town is ook wel leuk zeg

heb net een heel land vol ananassen bij iemand geoogst en heb nu opeens heel veel geld :smiley:

Ik begin het eindelijk een beetje te snappen, dat farmville. Toch wel verslavend. Hij is bij mij soms wel erg traag met laden.

Ik zoek nog wat buren, maar weet zo niet wie ik hier nog niet heb. Dus als iemand mij nog niet als buuf heeft mag je mij pb-ben hoor :mrgreen:

Liefs Janneke :-*

@Janneke1976 wrote:

Ik begin het eindelijk een beetje te snappen, dat farmville. Toch wel verslavend. Hij is bij mij soms wel erg traag met laden.

Ik zoek nog wat buren, maar weet zo niet wie ik hier nog niet heb. Dus als iemand mij nog niet als buuf heeft mag je mij pb-ben hoor :mrgreen:

Liefs Janneke :-*

janneke zie mijn www

ik heb je toegevoegd!

weet iemand wat in yoville dat hartje boven in is met die procenten erbijā€¦ stond gister op 100% en nu op 96 % :think: