Word ook onze buuv bij Farmville in facebook

Me wallpaper sturen, en dan zeggen dat ik mijn vloerbedekking nog eens kan wisselen???

Marieke zit vast nog steeds in dr hoofd met de klaar gekomen kip… 8) :lol:

oke heb boeken kast gekocht en nu, nu krijg ik hem niet in mijn kamer

Oessie, ga naar “Edit room”, van daar uit kun je je gekochte en gekregen meubeltjes en dergelijke plaatsen.

jaaaa grrr drukte op sell dus had hem alweer verkocht…

:lol: :lol: :lol: :lol:

Marieke: Ter ondersteuning: Voor het hier eindelijk rustig werd, ben ik in totaal 5 keer de kinderkamer in gedenderd, kwam stiefzoon twee keer uit bed binnen tien minuten voor toiletbezoek, en kwam ik er vervolgens een uurtje later, toen ik zelf moest, achter dat meneer de hele wc bril en pot onder de you-know-what gesmeerd had, en kon ik dat dus ook nog eens schoon gaan staan poetsen… :roll: :wall:

Tot zover een LEUKE avond voor mezelf…

Hoop dat morgenavond beter gaat zijn zeg!!! :evil:

@Tweet wrote:

Me wallpaper sturen, en dan zeggen dat ik mijn vloerbedekking nog eens kan wisselen???

Whahahahaaha oh meid hou op hahahahhaaha, die blijf ik voorlopig horen he hahahaha.

@Tweet wrote:

Marieke: Ter ondersteuning: Voor het hier eindelijk rustig werd, ben ik in totaal 5 keer de kinderkamer in gedenderd, kwam stiefzoon twee keer uit bed binnen tien minuten voor toiletbezoek, en kwam ik er vervolgens een uurtje later, toen ik zelf moest, achter dat meneer de hele wc bril en pot onder de you-know-what gesmeerd had, en kon ik dat dus ook nog eens schoon gaan staan poetsen… :roll: :wall:

:hug: :hug: :hug:

Die van mij slaapt, hopelijk blijft ze dat de hele nacht doen zonder weer midden in de nacht naast mijn bed te staan :roll:

@Marieke_5000 wrote:

@Tweet wrote:

Whahahahaaha oh meid hou op hahahahhaaha, die blijf ik voorlopig horen he hahahaha.

JAAAAAAAAAAAAAA!!! :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

@Tweet wrote:

:hug: :hug: :hug:

Die van mij slaapt, hopelijk blijft ze dat de hele nacht doen zonder weer midden in de nacht naast mijn bed te staan :roll:

Zal voor je duimen! :pray: :pray: :pray:

Mijn man komt zo thuis, dus dan mag hij het weer overnemen…

En hij neemt een vriendin van ons mee, dus heb wat afleiding.

Heb maar wel een geurlichtje aangezet! :lol:

Oh heb jij een geurlichtje?

Met dit soort dingen ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat ik er eentje heb ja! :lol: :lol: :lol: :lol:

Hoezo dit soort dingen? :think:

IK denk dat ik echt dom ben, ik kan van niemand de uitnodiging vinden, snap er werkelijk geen bal meer van haha…

HELP :mrgreen: :oops:

ik snap er nog net zo weinig van!! :oops:

@Marieke_5000 wrote:

Hoezo dit soort dingen? :think:

Bepaalde uitwerpselen schoonmaken. :wink:

Goedemorgen dames!!! :mrgreen:

@Tamara30 wrote:

IK denk dat ik echt dom ben, ik kan van niemand de uitnodiging vinden, snap er werkelijk geen bal meer van haha…

HELP :mrgreen: :oops:

Tamara, heb je je naam hier al doorgegeven? :think:

Dan kunnen we je toevoegen namelijk. :wink:

@oessie wrote:

ik snap er nog net zo weinig van!! :oops:

En toch ben je al op level 7!!! :thumbup: :wink: :mrgreen:

ja knap he :mrgreen:

Ben nu op mijn werk, en daar kan ik niet op farmville :wall: :wall: