Ik heb inmiddels wel gevonden waar de gifts terecht komen, maar nog niks ontvangen. Zal later wel komen.
Marieke alvast bedankt voor het schaapje. Ik heb je een kersenboom gestuurd, hopelijk heb je er iets aan. Ze zijn in ieder geval erg lekker :mrgreen:
Vind ik echt heel lief van je, dan laat ik je wel weten wanneer oké? Kun jij ook zien of je kan, en het klikte ook wel tussen jou en Naatje dus dat zit wel goed :-
Janneke ja we zijn buren :dance: Dankjewel voor de boom :-
Weer een appelboon, advocadoboom en sinaasappelboom rijker, dank jullie wel! :mrgreen:
Wie heeft mij nog niet als buur? Stuur me een PB met je naam daar en dan voeg ik je toe.
Ik vind die cadeautjes zo leuk die je kan sturen en het is ook zo leuk om ze te ontvangen :inlove:
@Janneke1976 wrote:
Ik heb inmiddels wel gevonden waar de gifts terecht komen, maar nog niks ontvangen. Zal later wel komen.
Marieke alvast bedankt voor het schaapje. Ik heb je een kersenboom gestuurd, hopelijk heb je er iets aan. Ze zijn in ieder geval erg lekker :mrgreen:
Je moet ze eerst accepteren, voordat ze achter dat pakje terecht komen…
Ik zal proberen of ik jullie dit weekend gifts kan sturen, weet niet of ik er tijd voor heb :inlove:
marieke help ik snap niets van dat yoville… wat kan ik in die winkel doen?
lieverd wil heel graag op naat passen!!! maakt niet uit wanneer
tweet bedankt voor de koe :-*
:-* sophie
Oessie, je moet op de winkelbediende klikken, en dan kun je iets kiezen om te kopen.
Dank voor het bier en de laptop Oessie! :mrgreen:
Sorry, zat even aan de telefoon :inlove:
Oessie wat Tweet zegt, je moet op dat sterretje klikken en dan kun je zien wat je kan kopen, maar je moet eerst geld verdienen hoor, want het is best prijzig. Geld kun je verdienen in de fabriek door koekjes en taarten te bakken.
ja ik dacht dat ik die zelf kocht :shifty:
Geduld is een schone zaak Oessie! :lol: :hug: :-*
Hallo
Zou ik me hier ook mogen aanmelden?
Ik heb ook farm ville en farm town
Tuurlijk babiefreak, kom er gezellig bij!
Wat is je naam op Facebook?
@oessie wrote:
ja ik dacht dat ik die zelf kocht :shifty:
Je moet ze wel zelf betalen maar maakt er wel winst op.
Babiefreak welkom
Hoe kunnen we je vinden?
waar kan ik die spullen kopen dan?
Welke spullen?
Er zijn meerder winkels met verschillende artikelen, moet je even goed zoeken. Als je eenmaal weet waar je wat kan kopen wordt het al makkelijker.
Oh geweldig ik heb een geitje :inlove:
Lenie dankjewel :-*