Word hulp nodig

Yep ook dan. :wink: Word en HTML is drama.

Ow, leek me zo makkelijk… :cry:

Het kan wel maar door de onderliggende mumbo jumbo worden je documenten onnodig groot en dus trager. :wink:

Ow maahaaar

Ik heb de opmaak wel nodig… :think:

Heb dat nl eerder al gedaan, via notepad en toen was ik inderdaad de layout kwijt…

Die heb ik wel nodig :mrgreen:

Ik moet toch nog eens een keer iemand mijn pc laten opruimen weer :oops: :angel:

Moet je de documenten ook weer als html gebruiken? :think:

Nee, de klant maakt een bon en ik sla m op en print m uit. Scheelt mij een hoop werk, als het werkt :roll:

Dan zou ik de opmaak lekker opnieuw doen worden de docs kleiner en meestal ook mooier.

Maar ik krijg zo ongeveer 50 bestelling per dag op deze manier binnen…

Ik wil makkelijker werken, niet moeilijker… :cry: :cry: :cry:

Baal alleen nog steeds van de manier waarop mijn computer vindt dat ie moet werken en ik vind anders :?

PB me even wat je precies wilt doen en hoe, dan verzin ik even. Als ik de toepassing ken is het makkelijker probleemoplossend denken.

Ik dacht dat je aan het privé fröbelen was. :mrgreen:

Ik ga even goed nadenken hoe ik het moet formuleren :wink:

Ruud ik ben je niet vergeten hoor, maar nog geen tijd genomen om het na te kijken op mijn werk :wink:

:cry: :cry:

Misschien heel dom antwoord van mij maar als ik het begrijp gaat het om bonnen die de klanten invullen ergens en jij wilt ze dan in word bewerken?

ik dacht… waarom werk je dan niet met printscreens?

dan is het alleen even kopieeren naar word of naar andere programma (paint ofzo?) en dan printen?

Of is dat niet mogelijk?

Ruud had een super oplossing!

Ik heb een snelkoppeling gemaakt in de map waar Word in opent.

Onze pc-wizkid mag z’n best doen om het in orde te maken, maar ik ben tot die tijd mooi geholpen :thumbup:

Dank u Ruud!!! :-* :-*