Word hier helemaal gestoord van grrrrrrrrrrrrrr

Iedere week is komt er iemand aan de deur voor schoorsteen vegers of een energiemaatschapij aan de deur en nu was het vandaag weer zo ver ik was aan de telefoon dus de bel gaat dus ik zeg even kijken wie het is dus loop naar de deur en doe open. Nu was het dus weer iemand voor dakkapellen en kozijnen dus ik zeg dat ik aan de telefoon zit en geen tijd heb zegt de dame van het duurt niet lang paar minuutjes ik zo nee heb geen tijd dan kom ik van de week wel terug om een nieuwe afspraak te maken ik zo nee hoor dat hoeft niet. Dus zegt ze waarom niet dus ik zeg nou als ik nieuwe kozijnen of dakkapel nodig heb dan zoek ik dat zelf wel uit en aangezien ik geen intresse hier in heb houd het op en zeg ze gedag en doe de deur dicht dus loop weer naar de huiskamer gaat de bel weer. Dus ik al pissig terug gelopen en zeg wat ze weer moet hebben begint ze weer van voor af aan dus ik zeg nogmaals dat ik geen intresse in heb. Pffffffffffffffff Sommige mensen blijven dan dus ook echt aandringen en ik was het even zo beu omdat het iedere week wel raak is. Sorry maar moest het even kwijt!

Ik heb nog nooit iemand aan de deur gehad die wat probeerde te verkopen, de mensen van de club acties uitgezonderd maar dat vind ik ook niet erg…



Dat is wel heel erg irritant en helemaal als ze dan nog een keer aan gaan bellen, kan ze wel vertellen dat ze dat in ieder geval hier niet moeten flikken…

Niet open doen misschien een optie? Als ik bijvoorbeeld boven ben en de deurbel gaat, kijk ik eerst even stiekem door het raam wie het is. Als het iemand van een energiebedrijf is, dan doe ik lekker niet open, hoor! :mrgreen: Zo neem ik ook vaak de telefoon niet op als het een verborgen nummer is. Bekende nummers komen altijd in beeld & anders bellen ze wel op de mobiel, als het een noodgeval is. Ik ben al dat gedoe ook een beetje zat!

Bij radar kan je een anti-colportage sticker bestellen. Die hangt bij ons ook

bij de deurbel, sindsdien ook geen verkopers meer aan de deur gehad :dance:

hier gelukkig geen aan de deur verkopers. behalve 2c per jaar voor een leesmap.

met de telefoon doe ik dat ook als er een verborgen nummer staat laat ik em altijd minimaal 7keer overgaan. die verkopers gooien nl na 4 of 5 keer op. heb tegen mijn sm ook gezegd dat ik niet gelijk opneem omdat hun een verborgen nummer hebben

@Brigitte wrote:

Bij radar kan je een anti-colportage sticker bestellen. Die hangt bij ons ook

bij de deurbel, sindsdien ook geen verkopers meer aan de deur gehad :dance:




Zo die ga ik dan ook zo even bestellen.

Want hier komen zo ook altijd langs. Ze gaan dan gelijk elke gallerij hier af en altijd op de tijd dat Tycho net zijn middagdutje doet.



Misschien helpt zo´n sticker wel, en anders help ik ze wel even :mrgreen:. Heb dan geen zin meer om aardig te blijven als ze niet kunnen lezen.

@Jippie wrote:

Niet open doen misschien een optie? Als ik bijvoorbeeld boven ben en de deurbel gaat, kijk ik eerst even stiekem door het raam wie het is. Als het iemand van een energiebedrijf is, dan doe ik lekker niet open, hoor! :mrgreen: Zo neem ik ook vaak de telefoon niet op als het een verborgen nummer is. Bekende nummers komen altijd in beeld & anders bellen ze wel op de mobiel, als het een noodgeval is. Ik ben al dat gedoe ook een beetje zat!




Heb ik ook een tijdje gedaan, telefoon niet opnemen bij onbekend nummer. Probleem is dat ik echt elke avond gebeld werd, soms wel 6x. Sommige bedrijven gaan echt net zolang door totdat je opneemt. Meteen ‘nee geen interesse en bel me voortaan niet meer’ is bij mij het enige wat (meestal) werkt… :?

@Brigitte wrote:

Bij radar kan je een anti-colportage sticker bestellen. Die hangt bij ons ook

bij de deurbel, sindsdien ook geen verkopers meer aan de deur gehad :dance:




Heb je misschien een linkje voor me? Was op de site van Radar maar kan het niet vinden… En lijkt me wel superhandig!

wij worden heel vaak gebeld daar de energie bedrijven laatst een discusie aan gegaan had er helemaal zin in.

ze beweerde namelijk dat zij (dit bedrijf) echt het goedkoopste was dus ik

go wat gek gisteren belde die en die zij dat zelfde

heb er behoorlijk gek gekregen :dance: :dance:





gelukkig komen ze niet aan de deur dus dat scheelt weer.