Woorden herkennen

Is Jill er nu snel mee of is dat normaal?

Jill zag al best vroeg aan tekens van auto’s van wie ze zijn, zoals

mijn schoonzus en zwager hebben allebei een audi en zodra ze een audi ziet, zegt ze ook dat hen hen auto is.

of wij hebben een ford ziet ze ook aan het teken als er een ford voorbij komt enz…

nu zag ze gister op een boordje het woord Nieuw staan… zag ze ook

kijk mama er staat Nieuw

Ik heb vaak Esprit aan… ziet ze ook als dat ergens ziet…

laatst had mijn schoonmoeder een Armani spijkerbroek aan…

ziet ze dan van Nick mijn man en zegt ze ook oma heeft Armani aan. :smiley: :smiley:

de merken worden er al vroeg ingegoten lijkt me zo :wink:

Ik vind het wel vroeg ja, ik ken geen enkel kind dat met merken bezig is, zeker niet op die leeftijd en ook oudere kinderen niet.

Pientere jongedame dus!!

Maar dan benoem jij toch de broeken met dat is armani en dat is esprit, anders kan ze dat toch niet weten??

nano herkent woorden nog helemaal niet, maar voor auto’s heeft ie al best een tijd een goed oog. ij ziet zijn opa bijvoorbeeld maar eens per 2 of 3 maanden, en toch haalt ie al sinds ie 1,6 is de auto’s eruti die hetzelfde zijn als opa. Nou heeft opa een wit bestelbusje, dus dat valt nog wel op (al zegt ie het echt alleen bij het zelfde merk), maar zijn oom heeft een heel ordinaire volvo, en die haalt ie zo uit een hele rij met auto’s, zegt ie opeens: hey …'s auto!

maar uh, ik ben ook wel benieuwd hoe vaak jullie die woorden armani en esprit en zo dan noemen?

@dietske wrote:

de merken worden er al vroeg ingegoten lijkt me zo :wink:

Ik vind het wel vroeg ja, ik ken geen enkel kind dat met merken bezig is, zeker niet op die leeftijd en ook oudere kinderen niet.

Pientere jongedame dus!!

Maar dan benoem jij toch de broeken met dat is armani en dat is esprit, anders kan ze dat toch niet weten??

ze wilt graag weten wat er staat en dat onthoud ze dan ook!

Ik vindt het ook knap.

Sanne herkent ook wel auto’s. Mijn vader rijdt bv in een audi en als hij aan komt rijden zegt ze opa’s auto :mrgreen: . Hetzelfde voor oma (heeft een eigen auto) en van meerder kennissen/familie. Laatst reden wij zelf in mijn auto en er kwam er 1 voorbij (zelfde merk en kleur) en toen was het mama’s auto :mrgreen:

Vindt ik zelf eigenlijk ook best knap :smiley:

Gr. Claudia

Het gaat niet zozeer om de merken, maar meer ook woorden herkennen

zoals NIEUW en Op enz

Knap hoor. Yuri kan het wel met zijn eigen naam die herkent hij!

Matthijs herkent de woorden HEMA en C1000 ( :think: kom ik er te vaak)

Verder herkent hij wel bepaalde auto’s van hetzelfde merk, maar weet daar nog geen naam aan te verbinden.