Woont er iemand toevallig in Hoofddorp of er dichtbij?

Hallo!

Is er iemand op het forum die in Hoofddorp (Noord Halland) of er dichtbij woont die iets voor mij op wil halen?

Ik heb nl op een mooie buggy geboden en deze mag ik komen halen. Helaas kom ik zelf niet op korte termijn in de buurt en ze wil 'em liever niet opsturen… Als ze te lang moet wachten ben ik bang dat 'ie aan mijn neus voorbij gaat…

Ik hoor het graag!

Groetjes Memmie

Ik heb inmiddels iemand bereid gevonden!

Ing :-*

PB me even het adres… heel toevallig komt hub daar misschien donderdag, dus als t niet te ver is, zou hij hem misschien wel mee kunnen nemen… dan is ie maar direct in Friesland… :-*

Ah, dat zou helemaal super zijn! :thumbup:

Word ik blij van :smiley:

Het spijt me memmie… :frowning:

Heb ICL haar adres gekregen, maar zij woont echt precies aan de verkeerde kant van Hoofddorp… zou ongeveer 45 minuten langer reistijd betekenen voor mijn man… en aangezien er waarschijnlijk ook mensen meerijden is dat echt teveel… sorry, hij had hem anders graag voor je meegenomen! :-*

@Tierrr wrote:

Het spijt me memmie… :frowning:

Heb ICL haar adres gekregen, maar zij woont echt precies aan de verkeerde kant van Hoofddorp… zou ongeveer 45 minuten langer reistijd betekenen voor mijn man… en aangezien er waarschijnlijk ook mensen meerijden is dat echt teveel… sorry, hij had hem anders graag voor je meegenomen! :-*

Je hebt nog PB. Ik hoor je man donderdag wel :wink: :angel: .

Hihi super! Komt dus waarschijnlijk toch nog goed memmie! :slight_smile:

Meiden, hartelijk dank! :-*

Jullie hebben me erg blij gemaakt!

You’re welcome! :-*

Als je hem maar gauw eens op komt halen, da’s gezellig! :mrgreen:

ICL ook bedankt voor de service!